Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psychedelia's brugere.

Jeg har igennem længere tid gerne ville prøve Khat, men jeg har aldrig haft mulighed for det.

Så jeg ville høre jer om der var en måde man kunne få fat i frø, så man evt. selv kunne kultivere dem. Og om frø overhovedet er lovligt, eller kan sælges legalt som f.eks. Cannabis frø kan.

Jeg har naturligvis prøvet at søge på både google og her, dog uden held.

Mvh. Lalle.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hej og velkommen til :D

hvis du sætter dem fra frø skal du nok regne med at der går 4-5 år under optimale forhold før du har til en omgang :(

hvad betyder det om frøende er lovlige når de bliver ulovlige så snart de kommer op af jorden (nb ved ikke om frø er lovlige)

du kunne jo prøve at opsøge de kredse hvor de indtages, og høre om der er nogen der kan hjælpe....

har selv prøvet det et par gange, men koger the af dem istedet for at tygge dem :D er okay

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Det betyder da rigtig meget om frøene er lovlige eller ej - bl.a. om der er 5 eller 500 forhandlere, med deraf følgende lettere tilgængelighed.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

xh0r63 skrev:
Det betyder da rigtig meget om frøene er lovlige eller ej - bl.a. om der er 5 eller 500 forhandlere, med deraf følgende lettere tilgængelighed.

det er ingen problemer med at skaffe frø....

der er masser af forhandler på nettet, bl.a. i holland.

men jo ellers har du jo lidt ret, da der ikke er nogen danske forhandler at finde, er det nok også fordi de ikke er tilladt i danmark, så tilgængligheden i dk er lille :(

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Den er på liste B
Citat:
2. Catha edulis (hvorved forstås alle dele af planter tilhørende arten Catha edulis).

Eftersom frø (frugter) specifikt er undtaget i Cannabisen og Opiumen, må ovenstående også gælde frø.

Titel:
Medlem

xh0r63 skrev:
Eftersom frø (frugter) specifikt er undtaget i Cannabisen og Opiumen, må ovenstående også gælde frø.

Det var osse det jeg tænkte på, men jeg har ikke kunne opspore dem på nogen danske sider.

1RB The best skrev:
Du kunne jo prøve at opsøge de kredse hvor de indtages, og høre om der er nogen der kan hjælpe....

Det tror jeg at jeg vil forsøge.. Hvis man skal dyrke i 4-5 år for at få nok til at bare prøve det, så vil jeg hellere gå andre veje.

Men tak for hjælpen.

Lalle.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]