Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 16:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ny tøs på boardet sammen med resten af jer stoners! *G*

Læser på I.højskolen på ballerup, og har gennem venner og omveje fundet frem til, at rent koffein pulver kan bruges til pænt mange fede ting.

Blandt andet, så behøver man ikke spilde mere tid på placebo piller som Therma power og tylle Red Bulls i gabet *G* Anyways, min kæreste og nogle venner er begyndt at benytte koffein pulver købt over nettet, både til at lave deres egne power-drinks og til deres såkaldte ECA stacks.

Nogen som lige kan fortælle mig hvad ECA stacks er for noget? Går ud fra, at det hænger sammen med det der Therma power fis?

Nårh, men jeg ville egentlig vide om nogle herinde har gode erfaringer med at komme op og "Køre" på koffein pulver?
Kæresten har en rigtig god source, hvor det bliver solgt her fra Europa og til billige penge over nettet, så jeg kan ligeså godt ryge med på bølgen, da han siger det er ligesom opkvikkende piller og pulver er nemmere at dosere og blande op osv.,

//Edit: Link fjernet. -Halifaxxx

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Regel 1: ingen links (selv om det er lovligt)

Therma er IMO ikke placebo - det er effefrin :)

Derudover er koffein IMO overrated som nyttestimulans - har haft meget bedre erfaring med methylphenidat/modafinil, men som med alt andet kan et kemikalie ikke gøre mirakler :)

Hvis jeg husker rigtigt er ECA effedrin, koffein og acetylsalicylsyre. Det siger sig selv at ASA, hvis mængderne er bare lidt store, ikke er specielt smart. I øvrigt kan jeg ikke helt se idéen i at tilsætte ASA, men det er der nok andre der kan berige tråden med.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
//Edit: Flyttet til Syntetiske

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hej og velkommen til :)

Koffein virker imo fint, men i "de gode doser" giver det alt for meget uro og rastløshed, evt. kombineret med let kvalme, ikke særlig rart

Derimod virker guarana ca. på samme måde som koffein, det er bare mildere for maven og giver ikke samme bivirkninger som alm. koffein

Guarana er en af de ting producenterne godt kan lide at putte i energidrinks, men indholdet er så lavt at det imo ikke kan mærkes uden at drikke adskillelige liter. Måske lige med undtagelse af de rigtige red bull

Det kan købes for få penge lovligt i DK, der er også en butik i Kbh hvis du bor deromkring

Efedrin som i therma virker bedst af alle disse ting, lidt gennemskuelig rus ligesom koffein, men man kan holde sig oppe på det, man bliver friskere og så giver det en dejlig kilden i hovedbunden ;)

Sammen med guarana eller koffein bliver effekten forstærket, og så har det efter min mening OK potentiale til byture og lign. sammen med alkohol f.eks.

Efedrin, eller ephedra som det egentligt hedder (efedrin er det aktive stof) er ulovligt i mange lande grundet de hjerteproblemer det kan have ved længere tids forbrug/misbrug. Der er flere der er døde af det i USA, men hvis man holder det til et minimum skulle der ikke være en direkte risiko

Har selv ædt ephedra ekstrakt i kapsler over en periode, det virker dejligt, og rigtig godt at arbejde på, og endnu bedre sammen med sprut til div. fester, men den hjertebanken som tit følger med er sku lidt ubehagelig hvis man tager for meget

Vil ikke anbefale doser over 2 x 850mg ekstrakt

Du kan sagtens finde det hele på nettet, ligesom meget andet

/edit: Drop det der koffein og få dine venner med over på guarana, det er meget mildere for kroppen, og virker bedre, plus at man ikke får samme ubehag ved de virksomme doser...

Dog skal man heller ikke æde alt for meget guarana, så virker det afførende, fandt jeg ud af ihvertfald ;) :lol: (edit2: Det var også en 4-dobbel max-dosis over et par timer)

Titel: Hov
Junior medlem

Ok, vidste ikke helt det med links der, men stoffet er lavet af AG-Nutri Caffeine Powder hedder det vidst. Går ud fra at det er lovligt at nævne herinde, da vi godt kan nævne Therma P ved navn hehe

Jeg synes guarana doserne er elendige og man skal bare kværne sig helt færdig for at opnå samme virkning som på koffein. Desuden synes jeg nu ikke at det er mildere for maven, og jeg kan egentlig godt lide, at man blot skal bruge små doser af koffeinen for at det virker - og det virker endda ret kraftigt på mange?

Men er koffein pulveret ikke lovligt i Danmark normalt?! Og hvis ja, hvor man kan købe det? Kæresten og vennerne køber det nemlig over nettet pt.
Effedrin bølgen er jeg hoppet af for længst.

Men ok ... se hvad klokken ér, og jeg kan vidst kun give koffeinen skylden *G*

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]