Hejsa.
Først vil jeg gerne sige at jeg syntes jeres forum er super fedt, her er meget brugbar viden at hente.
Så vil jeg sige undskyld hvis det ikke er det rigtige forum at spørge om det her, så må en admin lige flytte det

Okay here goes:
Sidste weekend var jeg til noget party sammen med nogle venner. Vi festede fra fredag til søndag morgen. Jeg tror sammenlagt at jeg fik taget 1g amf og 6-8E og en masse alcohol.
Søndag nat begyndte jeg at få det mærkeligt (underligt nok o.O) og jeg skal prøve forklare hvordan:
Mit hjerte hamrede jo derudad og nogle gange kunne jeg sån mærke at det killede i kroppen og hjernen. Når det kom så var det svagt, men hvergang hjertet slog blev det vildere og vildere og på ca. 5 salg blev jeg nød til at bevæge mig, få lidt luft og sådan... så blev gik det væk igen.
Når jeg tænker over tror jeg måske jeg har haft det sådan før når jeg har været på, bare ikke så slemt...
Okay nu kommer det jeg flipper over: Hver aften siden, når jeg skal sove kommer det igen. Det der ligesom trigger det kan være en høj lyd fra fjernsynet eller, og der er her det sker oftest, når jeg ligger ned og skal sove.
Jeg vil høre om nogle af jer måske har prøvet noget ligende?
Det skal siges at min kæreste og jeg gik fra hinanden for 1½ månede siden. Da vi var sammen røg jeg hash og havde gjort det ca. hverdag i 3år, men da vi splittede holdte jeg og har ikke røget siden, tilgengæld har jeg nok gået lidt for meget amokka i weekenderne siden brydet med hårde stoffer (svampe, amf og E).
Jeg ved godt jeg skal til at slappe af og det har jeg også tænkt mig at gøre!
Mvh mig