Jeg ved godt (af personlig erfaring

) at svampene tager en der hen hvor de gerne vil, men jeg havde den sjoveste oplevelse her den anden dag med nogle nye svampe jeg havde fået hjem (fra en ny "dealer") og ville lige høre om andres erfaringer med det samme

Jeg trippede sammen med to af mine bedste venner, den ene var min faste trip buddy og den anden er en virkelig sjov fyr der altid kan få os til at grine (var iøvrigt hans første trip)
Jeg tog 1.5 (så jeg også kunne holde en smule øje med den nye)
Min nye trip ven tog 1g
og min gamle trip buddy tog 2.2g
Well, vi drak det i kakao og allerede efter ca. 20min (lidt mindre måske) trådte de første effekter igang (værende en lille bitte smule stærkere farver og lyst til at grine) og efter som trippet skred frem begyndte vi bare at grine mere og mere af de meste lallede ting.. og de første 2 måske 3 timer lavede vi ikke rigtigt andet end at grinne (har aldrig grint så meget før, og havde ondt i mave musklerne dagen efter)
det skal lige siges at vi filmede det hele, så jeg ved det er min. 2 timer (båndet var ikke længere) selvom man jo mister tidsfornemmelsen lidt.
Det sjove er så at vi ikke rigtigt fik nogle visuelle eftekter, kun en smule kraftigere farver og den slags, intet stort. (ikke engang ham på 2.2g)
Det at vi grinte så meget kan jo skyldes at vi var sammen med ham her vores sjove ven, men synts nu aligevel det var en underlig effekt at få af svampe

Plejer da at have nemt ved at grine på svampe, men det her var næsten absurd

Tænkte på om det kunne være svampene, eller om det bare var det trip vi sku ha

? Hvad siger i

?