Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 06:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kolding, Danmark
Hey folkens...

Forleden indtog jeg de såkaldte therma power i løbet af en dag, 4 piller hvilket svarer til 96mg efedrin, senere indtog jeg ca. 1,3g amfetamin.

Ville høre om denne kombo er farlig, og hvilke ting der er farligt ved det, udover de normale farer ved de 2 stoffer.

De første tre efedrin piller blev indtaget med ca 3 timers mellemrum fra 07 til 14.00, den 4 pille blev indtaget ca kl 21. hvor jeg et par timer senere indtog ca 1,3g amfetamin fordelt jævn over hele natten.

//Vasco

Titel:
Medlem

Fejl at den er lagt i dette forum, kan nogen flytte den til Syntetiske drugs? :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Well, det er ihvertfald ikke sundt at kombinere stimulanter, og da slet ikke når det er efedring og amfetamin. Det er begge nogle der får hjertet til at ræse afsted og jeg ku ikke forestille mig det er godt for hjertet. Kan du ikke bare nøjes med en af delene? Du havde da, efter min mening, indtaget rigeligt til at holde den kørende :)

mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Kan love dig for jeg var vågen :D

Søvn eksisterede slet ikke i min verden den dag, normalt kan jeg godt være en smule træt efter en nat på amf, men den kombo der var sult og søvn trang helt væk...

kunne da heller ikke forestille mig at det var sundt, kørte ihvertfald 48 timer på den dosis jeg har beskrevet, hvilket jeg synes er meget for den dosis i forhold til normalt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hold dig LANGT væk fra amf og efedrin sammen... Har prøvet det, og selv ved relativt lav dosis fik jeg voldsom hovedpine, hvilket jeg normalt aldrig får, rystede, og mit hjerte galoperede som det aldrig har gjort før. Ikke smart

Titel:
Medlem

Xp3rt skrev:
Hold dig LANGT væk fra amf og efedrin sammen... Har prøvet det, og selv ved relativt lav dosis fik jeg voldsom hovedpine, hvilket jeg normalt aldrig får, rystede, og mit hjerte galoperede som det aldrig har gjort før. Ikke smart

Det var nu heller ikke meningen, har gjort det før hvor jeg har indtaget efedrinen fra 07.00-16.00 og så omkring 22 tiden så indtaget amf. Har dog aldrig fået hoved pine af det.

Men ja, det er sq nok ikke det smarteste

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]