Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Ethno er begyndt at sælge muskatnød, personligt så synes jeg at det er et dumt træk, det er et af de noget særere drugs og eftersom at tømmermændene skulle være extreme uanset om man kommer på trip eller ej, så kan det ikke anbefales til nogle der skal passe et liv samtidig.

Desuden er der så lavt fra tripdosis til dødelig dosis og det kan købes i normale butikker, så der er ikke nogle grund til at en specialbutik som ethno sælger det.

En tredje ting er at det er pakket i 50 g. poser til 50 kr. en eller anden idioter fråder måske 10 g. fordi at det er jo ikke særligt dyrt og det er jo et normalt krydderi så det er sikkert ikke farligt.

Men det var bare min mening og den behøves jo ikke at være rigtig (selv om den næsten altid er det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]), hvad mener i???? Hvad har du at sige para???

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Det er sgu da op til folk selv hvad de vil indtage, det kan da ikke hjælpe at blive forarget over at nogle folk har nogle andre grænser end dig selv.

Hvis folk tager ansvar for deres handlinger så kan jeg ikke se det skulle være et problem. Det er åbenbart en dansk folkesygdom ikke at tage ansvar!

Det er nemmere at give systemet(her Ethno planet) ansvaret!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Jeg er ikke foraget, jeg er bare bange for at en eller anden tåbe skulle se at muskatnød er psykoaktivt også fråder han en masse også dør han oxo kan ethno få skylden.

Dedikeret medlem

Folk må tage et ansvar for det de laver Jensus!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Jensus, du ved godt at man ikke må sniffe,injicere,spise noget fra ethno overhovdet, det er alle sammen samleobjekter, alt andet er på eget ansvar - det står der osse på siden, aight?

Insane psychedelia user!

Nåh ja, right on EGO, den havde jeg ikke lige tænkt på...jeg tror jeg vil til at samle på tryptaminer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img].

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg er enig med jensus. Selvfølgelig kan ethno bare sælge alle de farlige og usunde drugs de har lyst til, men der kunne måske også være lidt fornuft i at holde et vist kvalitetsniveau, og ikke bare gå efter at tjene så mange penge som muligt ...

Dedikeret medlem

Du kan da bare lade være med at købe det, jeg synes det er iorden at der er muligheder for folk der har andre grænser end en selv.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Pointen med Ethno er netop at skabe et sted på netttet, der kan tilbyde alt - til bedre og bedre priser, samt at påvirke statens politik inden for området.
At folk finder det ene eller andet umoralsk er sådan set ikke så interessant. Alt er jo skadeligt eller dødeligt i de rette doser.
Som udgangspunkt mener jeg faktisk problemet er skabt af staten, da det er umuligt at oplyse om virkning, metode osv.

Vi vil have en mere liberal politik - folk skal kunne foretage nogle valg med den rette information.
Moralske skrubler? Egentlig ikke.

/para

Insane psychedelia user!

Det skulle heller ikke forstås som et angreb på ethno, jeg undrede mig bare, men kan følge dig 100% para.

Insane psychedelia user!

Ja ja, du får det til at lyde som om at JEG ikke kan ta ansvar for det jeg laver og det kan jeg.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hmmm jensus enten har du skiftet mening ellers syntes jeg at du modsiger dig selv nu [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hvad mener du ANALOG???

Wiki Admin
Brugeravatar

para >> Det jeg mener er, at Ethno ved at sælge drugs som fx. muskatnød, der har relativt høj risiko for overdosis og samtidig (så vidt jeg ved) kan give leverskader, kun opnår at højne risikoen for at en eller anden koger kommer galt afsted med det, kommer i tv-avisen, og snart er ethno lukket...

Men det er selvfølgelig statens skyld at der overhovedet er nogen der gider benytte muskatnød til at beruse sig -- Men fritager det ethno for selv at tage et ansvar? Det synes jeg ikke.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Ja, Halløj(Jensus?!) har ret. Husk hvordan svampe blev ulovlige...hvis ikke ham knægten fra Vejle var gået bersærkergang, havde sunhedsstyrelsen aldrig begyndt at udforske sagerne. Pludselig er svampe blevet til en lyssky forretning i underverdnen (lidt melodramatisk, men what the fuck)...

mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

HEY LOOK AT ME DEXTROSE, IM BARNLIG [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] jeg går offtopic: Var ham knægten fra Vejle...det var sgu da noget crap, nogle der kender hans navn fordi så vil jeg fandme opsøge ham og snakke lidt med ham.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Han sidder nok inde, skal du se... og ja, du er barnlig, og jeg er pisseligeglad med om folk går offtopic - jeg har ikke, og har aldrig haft noget imod det...

Dedikeret medlem

Hold kæft hvor en hylklerisk holdning !

Bare fordi et stof overskrider ens egen grænse .... tsk!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Wiki Admin
Brugeravatar

briller >> Det her har ikke så meget med mine egne grænser at gøre. Sagen er bare den, at vi her har at gøre med et drug som folk generelt har dårlige erfaringer med. Jeg er såmænd ikke så bange for at de (for det meste) ret oplyste gutter/gutinder der poster herinde skal komme galt afsted med det, men mere en eller anden spade der ikke aner noget som helst om noget som helst, og som bare køber det første det bedste hos Ethno (muskat), og kommer galt afsted med det ...

Det jeg snakker om er at holde et kvalitetsniveu!... Men det er måske så ligegyldigt at Ethno ligeså godt også kunne begynde at sælge benzin, æter og ligtergas i praktiske sniffevenlige beholdere???
Folk med andre grænser, kan jo bare lade være med at købe det!! Eller hva'??

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lovmæssigt er Ethno ikke i farezonen, men rent etisk på en smule løs grund efter min mening!
Man kan også blive høj på hvide fluesvampe, men det sælger i jo ikke vel!!!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]