Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 15:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Hvis din mdma (eller hvad det nu er)-oplevelse kun varer 2-3 timer, så vil jeg mene du enten er sindssygt tolerant, eller bare indtager meget lidt, eller måske indtager medicin med indvirkning på serotoninbalancen.
Eller også virker det bare anormalt længe på mig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hvis vi siger jeg spiser 2 "normale" kiks på een gang. Vil vil jeg ikke være blæst mere end 2-3 timer..

Jeg tager ingen form for Medicin.

Sindssygt tolerant, hmm.. Man får jo en høj tolerance når man har spist dem i et godt stykke tid.

Hvis jeg spiser sådan en 5 stykker af normal styrke kan jeg sagtens være blæst i 5 timer.. Som om jeg lige magler en smugle MDMA lig for at ramme toppen

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Prøv at indtag ren MDMA på et tidspunkt, og se om din "blæst-virkning" stadig er sådan.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Inzane skrev:
Med andre ord, call it a night når kiksene ikke virker mere. ?

Ja det ville jo klart være det bedste, men hvem gør det?

jJeg spiser ikke så ofte kiks, men når jeg endelig gør har jeg da virkelig ikke lysten til at tage hjem efter 2-3 timer fordi kiksene ikke virker mere

Ja, det gjorde jeg da f.eks når de ikke virkede mere.
Tog en dosis, og lod dem virke hvor lang tid de nu end virkede.
Det er da heller ikke nødvendigt at direkte slutte aftenen, bare fordi kiksene ikke virker mere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej det er rigtig nok..
Jeg synes bar når efekten af MDMA går ned af går det meget hurtigt, og bliver næsten altid meget træt.. og har ikke den store lyst til at være i byen mere, så vil jeg hellere sidde og nyde en sol opgang eller nyde lidt visuals..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Jeg synes bar når efekten af MDMA går ned af går det meget hurtigt, og bliver næsten altid meget træt.. og har ikke den store lyst til at være i byen mere (..)+noget om visuals

Det lyder på mig som enten en for høj dose (hurtigt comedown+træthed) eller noget andet end MDMA (visuals).

Er altid sindssygt glad et døgns tid eller to efter jeg har indtaget MDMA (som nævnt i 100-140mg-doser).

Senest rettet af xh0r63 22 maj 2006 16:53, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

xh0r63 skrev:
Prøv at indtag ren MDMA på et tidspunkt, og se om din "blæst-virkning" stadig er sådan.

Jeg bliver bar meget glad på MDMA, snaksom osv..

Synes at kiksene "blæser" mere..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Jeg bliver bar meget glad på MDMA, snaksom osv..

Synes at kiksene "blæser" mere..

Så må den logiske slutning være at det ikke (kun) er MDMA der er i dine kiks.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja lige præcis.

Det er ikke så fedt at der ikke bliver lavet ordenlige kiks mere så man ved hvad med indtager.

Ikke lige som i gamle dage, hvor der blev lavet nogle med skub i :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du siger at det ikke er fedt at der ikke bliver lavet ordentlige "kiks" (hvilket jeg antager betyder ren MDMA) - hvilket jeg i øvrigt kun kan være enig i, men du skriver samtidig at du ikke blæser så godt på kun MDMA. Er der noget jeg ikke helt fatter her?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja ordenlige kiks er kun MDMA og intet andet..

Men nogle gange synes jeg også det er meget dejligt at lamme sig på nogle ecstasy piller hvor man bliver "blæst" af dem. Undskyld hvis jeg udtrykker mig lidt forkert..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Inzane skrev:
Men nogle gange synes jeg også det er meget dejligt at lamme sig på nogle ecstasy piller hvor man bliver "blæst" af dem. Undskyld hvis jeg udtrykker mig lidt forkert..

De kiks man bliver "blæst" af som du siger, energisk osv er efter min erfaring næsten altid kiks med amf i :x

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Og hvis du ikke ønsker at være MDMA ramt, hvorfor fanden køber du så ikke bare noget andet end kix? så du ved hvad du får.

Titel:
Dedikeret medlem

I stedet for at fråde 7-8 stykker på en aften og brænde hjernen af, hvad så med at nøjes med at tage det en enkelt gang om måneden, eksempelvis 120mg MDMA og så (evt.) redosere med samme mængde eller lidt mindre i løbet af natten sammen med lidt 5htp og C-vitamin? Måske booste det med en lille joint i stedet for redosering.

Hvis ikke man kan få en god aften ud af det, så er man sgu selv ude om det - eller bare tolerant ud over det sædvanlige.

Det er fjolser som jer (nogle af jer), som gør, at mine nærmeste bliver bekymrede, når jeg engang imellem indtager MDMA - tag jer sammen og lad være med at give det et dårligt ry og smadre det for os andre!

Tsk...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hehe jeg tager det ca hver 2 måned..

Og nej jeg vil ikke booste med en lille joint, det har jeg gjort mange gange før. Men havde en ikke så heldig oplevelse med noget hash. Tør simpelthen ikke at røre hashen mere..

Odden? Nå ja, er du sur eller???????????????????????????????????????????
Jeg køber da også andet en kiks.. Fjols

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg tror Oddens pointe var at du ikke aner hvad der er i din "kiks" - og samtidig siger du godt kan lide at blive blæst på dem. Jeg vil næsten gå så langt som at sige det skriger til himlen.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Selvom man har en kiks der er testet til kun at indeholde MDMA kan det sagtens være den virker anderledes end rent MDMA. Jeg ved ikke om det er urenhederne i det MDMA der er i, men kiks har bare en mere "gakket" virkning end rent MDMA imo. MDMA er sådan mere smooth og lækkert, mens kiks er mere underlige og "klamme" i effekten imo.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Imp Ja lige præcis..

Men et eller andet sted synes jeg stadig kiks er fedt..

Jeg forstår det heller ikke, hvis man tager fx en pille som jeg selv har spist før i tiden og har fundet den inde på pillreport og der står at der kun er MDMA i..

Når jeg spiser kiks hakker mine øjne ofte, men det gør det ikke når jeg tager rent MDMA.. Forstår bar ikke hvad forskellen skulle være, andet end lige bindingsmidlerne..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

xh0r63 skrev:
Jeg tror Oddens pointe var at du ikke aner hvad der er i din "kiks" - og samtidig siger du godt kan lide at blive blæst på dem. Jeg vil næsten gå så langt som at sige det skriger til himlen.

en af mine venner tester sine piller, og flere gange hvor den kun har givet udslag for MDMA, virker pillerne HELT anderledes iforhold til rent MDMA..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvis det er testet som 100% og intet andet end MDMA, lyder det spøjst. Men de fleste tests tester nu kun for MDA/MDMA/MDE (ret mig hvis jeg er galt på den).
Det kan jo også sagtens være en psykologisk virkning - af at spise noget man ved hhv. ikke ved hvad er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]