Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 09:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey..

Har et ? som måske I ved lidt om!!!!

jeg skal til og igang med en oprensning af noget amfetamin, og har lige et par spørgsmål.... håber i kan hjælpe mig.

Jeg ved man skal bruge ny iskold acetone. og at amfen helst skal være tør og i fint pulver.... (for at undgå amfen forsvinder helt.)

men... Hvad er den bedste fremgangs måde???

og .... <Skal det forstås sådan, at det der ikke bliver opløst i acetonen kan betragtes som renere speed ?

Hilsen Freebase

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Dette spørgsmål er blevet behandlet til hudløshed i forskellige tråde her i "syntetiske drugs" forum.
Men kort fortalt, så kan du knuse dit pulver, overføre pulveret til f.eks. et reagensglas eller noget andet glas- eller keramisk udstyr(visse plasttyper er ikke resistent over for acetone - dog kan polyethylen og polypropylen godt klare acetone) og derefter tilsætte vandfri acetone(ny flaske acetone fra f.eks. Borup Kemi) svarende til 3-5 gange volumet af den oprindelige mængde pulver.
Sæt glasset i fryseren(køleskab kan også anvendes) og lad opslemningen bundfælde. Sørg for at påføre reagensglasset låg eller prop, så der ikke opløses vand i acetonen, som kan opløse amfetaminen.
Derefter hældes acetonen fra og den resterende mængde faste stof i bunden kan betragtes som en renere speed, hvis altså det oprindelige speed havde forureninger, som kunne opløses i acetonen.
Forvent et tab af speed ved denne metode, men gem acetonen og inddamp denne og udfør påny ovenstående metode på det faste "affald", og du vil genfinde noget af den tabte speed fra første kørsel.
Jeg formoder, at mit svar skaber dig flere spørgsmål end svar, men søg rundt i syntetiske drugs og du skal finde, hvad du søger :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
:moved:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Der er en milelang tråd i dette forum, med nøjagtig samme overskrift.

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=7822

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]