Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Farver ?
Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Hvormange forskællige autentiske farver kan man få hash i ?

Jeg har altid fået det brune, og nogle gange det mere grå (bwadr).

Rød,gul,blå *GG* ?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem

hmmmm det er jo optil myndighederne ... når det bliver legalt, hvilket jeg regner med inden jeg dør! skal der nok komme noget i nogle herlige farver,,, eller måske mønstret eller andre smagsstoffer fx. jordbær-hash..

hhe selvom jeg nu bedst kan lide Original Hashish smag....

elllers kig her: http://www.b-m.dk/produkter/blade/plantefarve.htm

[ 24 Marts 2001: Besked ændret af: smurf3000 ]

Briller du er mystisk, men ok jeg kunne godt tænke mig at have noget LILLA superhash, det skal være så stærkt at jeg kan blive skæv i flere timer, og det skal være helt lilla, det kunne være cool.

Insane psychedelia user!

Helt enigt i det med at briller i lidt bizar, nåh men det er jeg også selv og det er det der gør ham sej. I et andet indlæg skrev han at han var 16 og bliver 15 til sommer. Nåh men til farverne igen, polkaprikket hash ville være for sejt også skulle de smage af morgenmild morgenjuice [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
he he man kan faktisk godt lave hash med jørdbær smag eller banan smag for den sags skyld..hvis der er nogen af jer der laver ryste så når sidder og nulrer klumpen sammen til sidst så ta en (isens)<-i hved hvad jeg mener...med banan jordbær eller chokolade..he he bare en dråbe eller to ..veres venner vil måbe når de ryger en J der smager af banan [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Titel: Re: Farver ?
Insane psychedelia user!

Dr. Phibes skrev:
Helt enigt i det med at briller i lidt bizar, nåh men det er jeg også selv og det er det der gør ham sej. I et andet indlæg skrev han at han var 16 og bliver 15 til sommer. Nåh men til farverne igen, polkaprikket hash ville være for sejt også skulle de smage af morgenmild morgenjuice [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

I totally agree with you.

Medlem
Brugeravatar

ANALOG skrev:
he he man kan faktisk godt lave hash med jørdbær smag eller banan smag for den sags skyld..hvis der er nogen af jer der laver ryste så når sidder og nulrer klumpen sammen til sidst så ta en (isens)<-i hved hvad jeg mener...med banan jordbær eller chokolade..he he bare en dråbe eller to ..veres venner vil måbe når de ryger en J der smager af banan [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Bare fordi du hælder noget smags-essens i, smager røgen jo ikke af det. - Eller gør det?

Men.. Tror gerne jeg mosgé ville prøve noget med nogle virkeligt psychedeliske pharver.. Virkelig syrede..

-Verner

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Dr. Phibes skrev:

Hold kæft, hvor var du bare en båtnak dengang, Phibes :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Dr Phibes FTW!

Polka Prikket hash VILLE nemlig være sejt.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
damn.. kongeurten skal da slet ikke farves... den har da en dejlig farve i forvejen:P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Efter mange joints og hygge snak med en god ven som har kommet en del i marokko. så er jeg ret sikker på at farven af hash ikke har så meget med kvaliteten eller stedet det kommer fra at gøre.

Quote fra en Marokansk hampefarmer.

"If they want it black, we make it black"

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
DoYouSpeakWak?? skrev:
Quote fra en Marokansk hampefarmer.

"If they want it black, we make it black"

:lol: :lol: kan lige forestille mig en marokansk hashishhustler der står med hvid hat og solbriller, med den mørkeste accent.. "If they want it black, we make it black" :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg fik engang noget gult, pollen agtigt hash i Amsterdam. Det var noget mystisk noget, men man blev godt nok skæv!

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel: Farver
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Det kan svinge fra gråligt til sort, afhængigt af kvaliteten, ryst som er af prima kvalitet er gråligt og går derefter mere over i gul, grøn jo lavere kvaliteten bliver.

MoS:mrgreen:

Titel:
Medlem

Citat:
men ok jeg kunne godt tænke mig at have noget LILLA superhash, det skal være så stærkt at jeg kan blive skæv i flere timer, og det skal være helt lilla, det kunne være cool.

jeg går næsten ud fra at det er noget du siger for sjov.... du kan få noget hash som er lilla-agtig inde i midten når det får kontakt med luften bliver det ydre helt mørkt og nærmest helt sort. ved lave temperaturer er det mere hårdt og kan splintre hvis man trykker hårdt på det/slår på det med en hammer da det ikke klistrer sig sammen (pga høj temperetur). det var noget jeg så/købte på christiania muligvis i 2001.
jeg har kun set det engang og jag har tænkt at det må være lavet af f eks. blue mystik eller en anden phenotype der er lilla/blå-lig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]