Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

jeg er også begyndt at drømme lidt mere igen. (mest om damer)
den the jeg sagde skulle virke rensende. den virker skam, hvor meget ?? det er jo lige det!?!
den kan forresten også købes i matas der hvor jeg bor men den smager sgu ikke så godt og nu hvor du ikke har røget i 2uger kan det jo næsten være ligemeget.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestfyn
Få eventuelt fat i noget ginseng i matas (120kr for 150 piller). De er ret gode at bruge, da de giver lidt ekstra energi på sigt og ud over at indeholde masser af vitaminer og mineraler, siges det også at skulle hjælpe til med at genoprette korttidshukommelsen. Står der hvertfald på pakken.

Er selv igang med at stoppe og er begyndt at give mig selv gaver/belønninger... Ved godt det lyder fucked. Jeg vil pisse gerne have en ny basket bold og jeg har lovet mig selv at købe den lige så snart jeg har holdt mig fra hashish og smøger i en uge. Brug det evt hvis du vil...

Godt klaret og held og lykke i fremtiden...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg kunne godt bruge en hjælpende hånd, mht mit eget ryge stop. Jeg er begyndt, at have svært ved, at koncentrere mig her efter at være stoppet i 6 dage, og mine svedeture er blevet værre. Jeg er igang med et eksamens projekt i øjeblikket, så hvis I kunne give nogen råd til, hvordan jeg genvinder energi og koncentration, vil jeg blive meget glad.

Titel:
Medlem

ang. dine svedture. det er blevet noget varmere de sidste par dage det kan jo godt have haft en indflydelse på din kropstemperatur :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Kunne du ikke tage det seriøst....?

Titel:
Medlem

hey sorry
har du røget de sidste par dage??

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Nej, jeg har holdt siden mandag sidste uge og det går egentlig fint, men jeg kan slet ikke overskue, at komme videre med noget. Jeg bliver nødt til, at gå nogle af eksamnerne om efter sommerferien. I hvert fald eksamensprojektet, som sku ha været afleveret idag... :?

Har du nogle erfaringer med hvad der kan få én til at koncentrere sig bedre, eller er det bare en del af rygestoppet...? Det kan jo kun gå den rigtige vej... Svedeturene, kommer og går, alt efter hvor forvirret jeg føler mig. Er begyndt, at få syge chok af de mindste ting og paranoia kommer let, men går til gengæld lettere end da jeg røg...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Måske jeg bare sku gå til lægen... Det kan vel ikke skade...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Rorbien skrev:
Måske jeg bare sku gå til lægen... Det kan vel ikke skade...

Jeg gik til min læge i sin tid og sagde jeg havde et problem med hash. Jeg røg fluks til misbrugskonsulent og der blev noteret nogen dumme ting i min journal.....så tænk over det før du stikker afsted.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Havde skam også bare tænkt mig at få lavet et sundhedstjek. Men tak for advarslen.

Titel:
Medlem

et sundhedstjeck behøver ikke at vise negative resultater fordi at du ryger/har røget hash.
hver gang jeg har været ved lægen har resultaterne på sundhedstjeck været normale.
kan du stadig holde dig væk fra hashen???

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ja, det går fint. Tre uger på tirsdag. :D Og har ikke noget problem med at sidde i samme lokale som mine venner når de ryger.

Svedeturene er også næsten væk, men min energi og lyst til at lave noget som helst, er helt nede. Det er et spørgsmål om overlevelse, tror jeg (her mener jeg, før jeg med tiden vil ryge i igen). Jeg skal bare gøre hvad jeg kan for at holde humøret oppe.

Har I lidt råd til hvordan jeg kan få lidt mere energi til at overskue hverdagen. Jeg skal jo tage et halvt år mere på min skole fordi jeg ikke kunne tage mig sammen til eksamensprojektet...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]