Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Hva fed???
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
blah blah blah tilbage til det med hash'en du kan da oxo spise hash kager det virker fint,bare spørg briller. (mosegård .lol)

Insane psychedelia user!

Ok ok, så holder jeg nallerne væk fra hallocinogener før de bliver brændt. Men jeg tror dog jeg tar et svampetrip til før min 2-5 års pause. Hva nogen der ved om herbal xtc er så farligt igen??? Jeg har et par smart xxx, og 3 genesis nogle der har nogle ting at fortælle om dem. Tror i at jeg kan få en effect efter kun 3 genesis, jeg glemte at der skulle bruges 4 til en rus, så jeg tog kun en og nu har jeg 3 tilbage og det er da lidt irreterende hvis jeg skal bestille nogle nye pga. 1 pille.

Nåh joh en ting til er ephedra og guarana skadeligt og bliver det farligt hvis man drikker alkohol til????

Og til Octave Doctor: Du har nok ret angående det om effekten af et par af mine unge år på svampe, men du skal ikke tro jeg ikke kan mit kram med factsene. Jeg kunne aldrig finde på at ta et stof uden at ikke vide noget om det.

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Guarana er "bare" koffein, som i kaffe.
Det er dog en hel del mere koncentreret, især hvis drejer sig om et 22% ekstrakt, så man skal selvfølgelig ikke købe 10 gram og så bare hælde det i sig, selv noget så hverdagsagtigt som koffein kan jo være skadeligt i høje doser, endda dødeligt.
Ephedra er noget stærkere, nogle sammenligner det med amf (det undlader jeg at kommentere, har ikke så meget erfaring med det)
På mig giver det gåsehud og meget energi, men det giver mig også en rastløs og irritabel fornemmelse i kroppen, + at det ødelægger nattesøvnen. Nå ja.. og så får en middelstor dosis din pik til at skrumpe ind, nærmest som et koldt brusebad ;p

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Jensus> Jeg har prøvet "Smart XXX", og jeg var ikke specielt imponeret. Det eneste de indeholder er ephedra 6% og niacin. Niacinen tvivler jeg på at man mærker noget til. Brug hellere dine penge på noget ephedra-ekstrakt, og put det selv i kapsler. Men lad nu være med at tage for store doser!
Man kan sagtens drikke på ephedra og guarana - det er bare lidt mere besværligt at blive beruset! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Ephedra er DEJLIGT! Det giver en meget dejlig optur, og ingen hård landing! Som jeg læste i en anden post "Ephedra løfter enhver fest til loftet", og det kan jeg kun give vedkommenet ret i!

ca. 1 gram ephedra og ½ gram guarana - Så er du vågen
2-3 gram ephedra og 1½ gram guarana - Så er du [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] - Det er jeg ihvertfald!

/nicolai

Insane psychedelia user!

@n_dk helt enig, jeg tog 2 piller sammen med 5 bajere, fuck mand, det gjorde det til den fedeste fest jeg længe har været til. Desvære så har jeg det sådan [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] når jeg egentlig bare vil ha det sådan [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

ja jeg vil sige de er godt at vente til man er over 18.med psy-stoffer.for man hved ikke helt hvad de går ved en får men er færdig med dem.......

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg startede med svampe og pot som 15 årig det er nok lidt tidligt ihvertfald hvis jeg kigger på nogen på 15 nu der er ingen grund til at starte foe tidligt som du siger trold men geg klarre mig sku fint mvh. doeneg

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du badtripper på Cubensis, så er det sguda mentalt selvmord at begynde på Meskalin eller DMT (bl.a. Ayashucha)... Hold dig til svampene foreløbigt - prøv evt. nogle kraftigere sorter!

Mit foreslag:

Psilocybe Cubensis (Mexikanske)
Psilocybe Semilanceata (Danske/Islandske)
Psilocybe Cyanescens (Hawaii)
Paneolus Cyanescens (Cambodianske)
og til sidst men ikke mindst... den kraftigste hallucinogene svamp på denne klode... *Tadaaa*
Psilocybe Azurescens!

Så skulle du være godt dækket ind... men hvis du absolut gerne vil ha' mindfuck, så spis en 1.5-2 gram Paneolus Cyanescens - mange folk tror fejlagtigt at den og Psilocybe Cyanescens er identiske, hvilket de absolut ikke er...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Psilocybe Azurescens
Hvad for et navn går den under? ved du hvor man kan købe spore til den?
Venlig hilsen
Fråder

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes seriøst også at du skal tænke dig lidt om før du tager de " lidt hårde stoffer" min lillesøster er 15 år og tager XTC næsten hver week, hun er så langt væk at det vil man ikke kunne tro en 15 årig kunne være.
Jeg bor heldigvis ikke hjemme mere, men det gør hun, og hele min familie er i dyb sorg over at de har fundet ud af hvad hun gør. Så tænk måske lidt længere frem... og vent til om et par år hvor du er flyttet hjemme fra.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fråder:
Psilocybe Azurescens
Hvad for et navn går den under? ved du hvor man kan købe spore til den?
Venlig hilsen
Fråder
<HR></BLOCKQUOTE>

Tror sgu ikke de har noget gade-navn... de har muligvis sporer til den her:
http://www.thehawkseye.com/

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tina:
Jeg synes seriøst også at du skal tænke dig lidt om før du tager de " lidt hårde stoffer" min lillesøster er 15 år og tager XTC næsten hver week, hun er så langt væk at det vil man ikke kunne tro en 15 årig kunne være.
Jeg bor heldigvis ikke hjemme mere, men det gør hun, og hele min familie er i dyb sorg over at de har fundet ud af hvad hun gør. Så tænk måske lidt længere frem... og vent til om et par år hvor du er flyttet hjemme fra.
<HR></BLOCKQUOTE>

Lyder som en form for virkelighedsflugt...
Måske var det en idé at hun fandt sig en sød kæreste, som ku' holde hende i ørerne og gi' hende den omsorg og kærlighed, hun højst sandsynligt har brug for...?

Insane psychedelia user!

Hmm en af mine første posts, nu ser jeg tilbage og tænker "hvor blev der af 3 måneders pausen" og "jeg tror de havde ret, jeg er blevet noget fåked i hovedet på det sidste"......og jeg har bare lyst til at prøve en masse, ai ai ai, det går fandme ikke, men jeg har dog stadig selvkontrol så nu skal jeg bare hygge lidt med mit galangal og mine herbal joints og nogle hampplanter også holder jeg bare nallerne fra andet (MÅSKE)...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
I completely agree with you Dr. Phibes!1oneone

You da man with da plan!!!11

Titel:
Insane psychedelia user!

Psycobin Cubensis er stadig mit drug of tjoice!!!!!!!!!!1

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
macax skrev:
jensus>> du er altså 15! så synes jeg du skulle tage og ligge de psychedeliske stoffer på hylden et par år, vent til du ved lidt mere om dig selv, drik nogle bajere og få gang i hashen i stedet for (men begræns også dette) man kan sagtens få et kæmpe kick af hash, det handler bare om sætte sig op til det.

præsis, prøv med skunk, det kan give en ret fed psykedelisk virkning hvis det er ordenlig kval! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Theis J skrev:
macax skrev:
jensus>> du er altså 15! så synes jeg du skulle tage og ligge de psychedeliske stoffer på hylden et par år, vent til du ved lidt mere om dig selv, drik nogle bajere og få gang i hashen i stedet for (men begræns også dette) man kan sagtens få et kæmpe kick af hash, det handler bare om sætte sig op til det.

præsis, prøv med skunk, det kan give en ret fed psykedelisk virkning hvis det er ordenlig kval! ;)

Hehe, hvis du kigger på datoen på de her post´s, vil du se at det er et ret gammelt topic. Jensus aka Dr. Phibes, har vist fået prøvet en del siden da... :wink:

-Fluffy

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]