Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey

Ved man kan købe nogen slags øjen dråber, som selvfølgelig ikke er direkte lavet til at fjerne "ryger-øjnene", men kan bruges til det. Mit spørgsmål er hvad produktet hedder og om det kan købes i alle apoteker?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det mest kendte hedder Eye Lite, og det er desværre ikke i produktion længere.

Der findes en række efterligninger men de virker, efter min erfaring, ad helvedes til. Man får bare ondt i øjnene.

Det eneste andet lignende produkt som jeg har gode erfaringer med er: Eye Dew (http://www.eyedew.co.uk/main.asp?pid=285)

De gør ens øjne helt utroligt unaturligt hvide. Og der findes 2 slags, selv har jeg kun prøvet de svage af dem så jeg fatter slet ikke hvor hvide de må blive med den vilde version.

Eyedew forhandles desværre ikke i Danmark, men er tilgængeligt over diverse netbutikker.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
man kan købe dem i headshoppen, ved ikke om de kan købes på deres hjemmeside, men her i butikken i århus sælger de i hvert fald "fjern røde øjne og byt dem ud med hvide øjne"-dråber :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
Og har du prøvet dem de har nede i Head'eren thafreak???

De virker ad helvedes til... :P .... koster 100kr. flasken, og de er efter min mening IKKE PENGENE VÆRD!!!

Efter sigende skulle kosmetikshoppen.dk have nogle der skulle være ganske effektive...!!

Mvh Tue

Titel:
Medlem

Citat:
Efter sigende skulle kosmetikshoppen.dk have nogle der skulle være ganske effektive...!!

det er rigtigt nok det er den slags der hedder "eye lite" det er dem de også har haft i matas som blev fjernet fra hylderne for ca 3 år siden (måske 4-5år siden)
http://www.kosmetikshoppen.dk/advanced_ ... 37dd0716b4

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
hampdyrker skrev:
Citat:

det er rigtigt nok det er den slags der hedder "eye lite" det er dem de også har haft i matas som blev fjernet fra hylderne for ca 3 år siden (måske 4-5år siden)
http://www.kosmetikshoppen.dk/advanced_ ... 37dd0716b4

Er du sikker på at det er den samme??? mener ikke det måtte sælges mere da det indeholdte noget der ikke var tilladt... tror der er lavet en del efterfølgere, men er stadig ik stødt på noget der virkelig gav den samme effekt...

Når ja man kan forresten få den gode gamle fra matas i californien :wink:

Titel:
Medlem

ja det er den samme. det er ihvertfald den samme etiket. det koster bare 83 istedet for 50kroner :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jo det er den rigtige EYE-lite

Har selv brugt det en hel del da jeg boede hjemme og tit gik rundt med tomatrøde øjne (hvilket jeg stadigvæk får, selvom mængden af røg måles i kilo)

Dog var det ikke så meget mod røde øjne, men mere fordi min øjne tørrer helt ud og klæber til øjenlågene. Hvilket så sammen med udvidelsen af blodkarrene kan give ret irriterede øjne. En minidråbe (mindre end der skal til for at få hvide øjne) smører og dine tørre let kløende øjne føles som om de kører i olie

Så hut jeg hvisker stoppede Matas med at sælge det for ca. 1-1½ år siden, grundet en hollandsk rapport der beviste at det var skadeligt hvis du nærmest badede øjnene i det hver dag, men hvem fanden bruger også de mængder til dagligt ?

Har prøvet et par andre midler, men intet virker

Vand skulle efter sigende også virke. Koldt vand dryppet i øjet. Men jeg ender altid med at få HELT røde øjne, meget værre end før, de gange jeg har prøvet det :roll:

hampdyrker: kr. 56,50 ved mig ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvis ikke vandet er en isotonisk opløsning duer det ikke. Hvis man drypper hanevand i øjnene vil man pga. osmotisk tryk trække vandet ud af cellerne og øjet tørrer derfor i endnu højere grad ud. Princippet er det samme som når man sylter de der små agurker eller laver klipfisk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]