Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Vælg en rus
Medlem
Brugeravatar

Hvad for en cannabis rus tiltaler dig mest?

Personelig elsker jeg at kegle rundt og lytte til alt..(chilleren)

Senest rettet af Verner 28 apr 2006 18:30, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvad mener du?
Hvilken slags cannabis-rus man helst vil have eller hvilken rus generelt?
Jeg ville godt have et godt hovede DMT, 3-4 mg DOB, 170 mg MDMA, 2,8 gram GHB, 30-40 mg 2c-i, lidt meth, rigeligt med hash og så et godt skud ketamin til at runde det af med!

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
SmølfeSkak Aka. Farmer skrev:
Jeg ville godt have et godt hovede DMT, 3-4 mg DOB, 170 mg MDMA, 2,8 gram GHB, 30-40 mg 2c-i, lidt meth, rigeligt med hash og så et godt skud ketamin til at runde det af med!

også mig ? haha :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Grundet placering vil jeg gå ud fra der kun bliver talt om cannabis her... Jeg ved ikke hvilken rus jeg bedste kan lide, det afhænger meget af hvad jeg skal. Er meget glad for at ryge mig skæv i et dunkelt belyst rum, for derefter at smide mig på sengen med mine hovedtelefoner, og en hel stak god musik. Men når jeg er i den Verden kan jeg ikke rigtigt foretage mig andet... Foretrækker pot eller skunk, hvis man skal ryge udendørs, det oplever jeg som lidt mere "livligt"...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
hmm.. tror det der tiltaler mig mest er sidde udenfor og ryge.. ud og lave noget.. gider ik bare sidde og stene.. bliver alt for træls i længden

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestfyn
SuBs skrev:
hmm.. tror det der tiltaler mig mest er sidde udenfor og ryge.. ud og lave noget.. gider ik bare sidde og stene.. bliver alt for træls i længden

Hørt...! :wink:

Er lige stoppet med bongen og klumperne. Det gi'r nogle ulækre lunger i længden og jeg har svært ved, at sparke mig igang til noget. I det hele taget, det med at ryge i hverdagene er en rigtig dårlig idé.

God pot i joints, chillum eller alm. majspibe og udendørs, nu hvor vejret er begyndt at egne sig...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kommer an på hvad jeg har lyst til

Hvis jeg skal sidde med vennerne og se en film kan det være meget rart med lidt sofarøg, eller hvis man bare har lyst til at stene en hel dag

Men hvis jeg skal lave noget, så er det 100% en sativadomineret sort der skal til. Og masser af det. Til jeg bliver så "overstimuleret" at det gør ondt i kinderne af at smile ;)

Men hvis jeg tager amf, ryger jeg samtidigt, og der kan det ikke betale sig at ryge sativadominante sorter, for det hele sidder i hovedet, og det er den virkning man ikke kan mærke efter en god gang mel. Hash og indicadom. sorter giver dog en slem bodyload, rigtig god blanding, bodyload og oppe og køre samtidigt :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Kommer an på hvad jeg har lyst til

Hvis jeg bare skal ligge ned og slappe af synes jeg det er bedst med noget hash man bliver meget tung i kroppen af. Hvis jeg er til en fest kan jeg bedst lide skunk eller sort nepal. Men ellers er det altid godt at sidde og se solnedgangen med en chillum med en omgang charas i :P

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Rusen er som Xp3rt siger noget som man skal tilpasse til settingen og ens humør.

Til en aften herhjemme på sofaen eller i sengen så er indica skunk sorter perfekte for mig. Eller noget god hash.

Sativa til hvis man skal lave noget kreativt eller bare ha en super god griner.

Hash passer for mig bedre end skunk til en lang ryger aften hvor man f.eks også er på andre stimulanser. Mdma osv.

Syntes det er svært at ryge mange skunk hoveder eller joints på en aften i forhold til god hash.

Blandings sorter som er 50/50 indica/sativa er generelt noget lort IMO. Man ved ikke om man skal være stenet eller super oppe at køre. Hvis det skal være en blandingssort skal den have en smag som gør den værd at ryge. f.eks boublegum.

Noget andet som jeg ikke syntes om er alt for indviklede sorter. F.eks har jeg fået noget skunk hjem som hedder. C99 x Cinderella lemon x California orange. Det er en stor blanding af forskellige sorter som værd for sig smager genialt, men sammen blir rusen alt for rodet.

Mvh Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]