Min værste oplevelse må være første gang jeg skulle prøve lsd (det også første gang jeg skulle prøve et psykedelisk stof).
Mig og to venner havde aftalt vi skulle trippe på lsd (kun den ene havde prøvet det før).
en tredje ven skulle så være vores tripsitter. planen var han skulle køre os ned til byen så vi kunne nyde vores trip i by og natur (ham her havde dagen inden trippet på lsd for første gang, kun i selskab af en anden person som ikke selv trippede

)
Det skal så lige siges at vores tripsitter havde brækket foden så han var i gibs og krykker.
Vi sad så 4 fire venner oppe på mit lille kollegieværelse.
Det viste sig så at vores tripsitter havde sine helt egne planer for aftenen, og han startede med at spise et helt mærke
Jeg startede så med at spise et halvt taz mærke.
Et stykke tid efter røg jeg et bonghovede som jeg til at hoste ud af lungerne (jeg tror det bonghovede havde en væsentlig del af skylden for at trippet gik som det gjorde).
Efter ca to timer havde jeg så spist et halvt mærke mere.
Jeg begyndte at blive meget utilpas til mode. Jeg havde det skidt med at sidde indeklemt i det lille varme rum (om sommeren er der altid nederen lummert og fugtigt om aftenen, fordi jeg ikke kan lave gennemtræk

).
Jeg begyndte at blive paranoid over at naboerne ville finde ud af vi trippede og jeg følte pludselig de kunne høre alt hvad der blev sagt inde på mit værelse.
Følte mig nu meget tynget af at være på mit værelse, så jeg pressede på for at vi skulle gå en lille tur ud.
Det kunne der selvfølgelig ikke være tale om, for vores tripsitter gad ikke bevæge sig rundt med gibs og krykker, og det er selvfølgelig også nederen for ham når han har ondt i det sådan..
Men da han nu havde spist et mærke kunne vi jo heller ikke køre nogen steder
Efter lang tids ubeslutsomhed besluttede vi os alligevel for at lade tripsitteren køre os ud til en af de andre.
Da vi endelig kom udenfor satte trippet rigtigt i gang.. træerne begyndte at ånde til mig samtidig med at de så helt forkerte ud..
Jeg kunne ikke lide det trip jeg var trådt ind i..
Som om det ikke var nok, fandt min ven ud af han ikke havde hans husnøgle med sig (der var ingen hjemme i huset), og hvis vi skulle køre helt hen til lille by han bor i ca 12 kilometer væk, og vi så ikke kunne komme ind, ville det jo være ret røv..
Så i mit begyndene badtrip måtte vi op på værelset igen og lede efter den forbandede nøgle. Da vi ikke fandt den måtte vi uanede køre derud alligevel, i håb om at der skulle ligge en nøgle gemt til ham.
Mine visuals var nu pænt kraftige, og jeg var kommet ind i en voldsom angsttilstand. Jeg fostod ikke trippet.. var bange for alt, og alt var slemt og hårdt for mig. Jeg følte verden var ved at gå i tusind stykker foran mine øjne.
Pludselig var vi endt ude på en rasteplads som ligger lige i nærheden af den lille by, for at rulle en joint. Udover vejen var der kun tæt skov rundt om rastepladsen og det var nu blevet helt mørkt. Helt nede ved jorden lå en helt tæt fugtig tåge/sky.
Vi sad i bilen som nu virkede som en kæmpe våd boble. Omridstet af mit syn var vådt og rundt. Rattet og instrumenbrættet i bilen smeltede fuldstændig sammen til en stor dej.
Det tog for mig endeløs tid for at de skulle lave jointen.. følte jeg var ved at give op.. spurgte mine venner om der ikke var en mulighed for at man kunne sove sig ud af trippet.
Men da jeg prøvede at lukke mine øjne fandt jeg ud af hvorfor det ikke kunne lade sig gøre. Jeg kom nu tættere på panikkens rand.
Følte at jeg "bare måtte ud herfra", og prøvede så at gå ud af bilen.
Luften var våd og lummer, og jeg kunne INTET se.
Prøvede at gå frem og tilbage, men det hjalp lige lidt. Det var som om jeg bare var trådt ud i et helt mørkt rum. Følte mig nu for alvor "fanget", fanget af min tilstand, eller fanget i det lille rum jeg ikke kunne slippe ud af.
Efter jeg havde gået ud og ind ad bilen adskillige gange, var de andre blevet færdig med jointen, og vi kørte hen for at se om vores bekymringer for aftenens setting skulle ende eller fortsætte.
Vi nåede frem til huset og mit trip tog en vending lige i det øjeblik jeg hørte min ven sige: "Yes!" ..."....har lagt nøglen til mig.."
Vi kom op på hans værelse (en hel etage), og alt var frit (og frisk..?) og mine visuals havde nu taget af.
Resten af aftenen forløb rigtigt sjovt og godt, og jeg endte med at spise et halvt mærke mere senere på aftenen