Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 22:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hej psychedelia! :D

Nu har jeg gået og tænkt over hvor farligt denne kombination af Ecstasy og hash egentlig er i små mængder. Da jeg synes det er svært at finde et konkret svar tænkte jeg at jeg måske kunne finde det her. Eller ihvertfald noget i den retning.

Personligt har jeg en enorm respekt for euforiserende stoffer, og ser det ikke på nogen måde som en udvej af en nedtur at tage stoffet endnu engang, selvom jeg ikke har haft de vilde nedture, er der noget i mig der siger det er moralsk forkert.

Alt i alt har jeg prøvet ecstasy 2 gange (1½ £ begge gange), måske ikke den helt store mængde men følte ikke jeg turde at tage mere, da jeg generelt også er meget forsigtig. Har også prøvet speed men det er bestemt ikke noget for mig.

Men hvor farligt er det egentlig at ryge en 2-3 gange i måneden og tage E engang hver anden måned. Sker der ting i hjernen der ikke kan rettes op på igen eller andre negative ting?
Håber på nogen brugbare svar så jeg kan tænke lidt mere :)

Og lige et tillægsspørgsål ;) Nogen der ved om de tester for stoffer til session (værnepligt)?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Citat:
Og lige et tillægsspørgsål Nogen der ved om de tester for stoffer til session (værnepligt)?

Til selve sessionen tester de intet. Trak selv frinummer, så skal ikke kunne sige om de tester senere.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Leechie og velkommen til!

Du kan roligt ryge hash og spise MDMA samtidig. Det lyder som om du tænker over tingene og intager begrænsede mængder, -bliv ved med det! Jeg synes personligt det er dumt at tage så meget MDMA at man bare bliver blæst. Ved doser på max 130 mg udnyttes stoffets empatiske virkning bedst.
Ann Shulgin anbefaler at man max tager MDMA 4 gange om året, så man ikke udvikler tolerence over for stoffet. Men hver anden måned som du tager det, tror jeg nu heller ikke er så slemt.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det er fandme dejligt at se, at der findes eftertænksomme og fornuftige 'nybegyndere' - mange folk skriver: 'er der noget galt med at have tylleret 2 flasker bacardi Razzzz og æde 7 malcolm-k3x efter at have holdt mig kørende i 52 timer på 2 g feta?' :shock:

Nej. der burde ikke være noget problematisk i at tage ecstasy(MDMA) hver anden måned, og dit cannabisforbrug er heller ikke overdrevet på nogen måde. Det vigtigste er at holde sig selv i nakken og ikke lade sig friste for tit - overhold for alt i verden dit 2 måneders mellemrum, det samme gælder cannabis. Det skal ikke blive en vane

Og velkommen til :wink:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Nej suk for idioter der har så lidt respekt for noget så betydningsfuldt :?.
Men tak for svarene, savnede bare noget om longterm damage, men okay det er der vel ikke nogen der rigtig ved noget om.
Men så må vi se hvad der sker ;)

Titel:
Junior medlem

Tror at det er ligesom alt andet du tager - gør det med måde og kend din krop :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]