Nu går jeg desværre på Handelsskolen, og deler klasse og valgfag med en masse unge mennesker som jeg selv.
Det lyder måske fedt nok, men med tiden er ordet "handel" begyndt at hænge mig langt ud af halsen.. De snakker sku ikke om andet!
Modertøj, materialisme, kost, bitcheri, meningsløse chatterier hist og her..
AAAAaaarrrgggghhh!!! Jeg er ved at få SPAT af det småborgerlige, snævertsynede, hjernedøde plader folk fyrer af fra deres smarte munde!
WTF sker der? De tænker jo ikke!
Jeg ved ikke om man skal være i mit sted, eller om man kan sætte sig ind i min situation, men den er seriøs! Jeg er ved at springe i luften, når en ung pige sidder og bitcher over at det er nye makrel produkt (igen noget med handel at gøre) ikke indeholder særlig meget makrel.. "Fuck altså... Hvorfor må de så sælge det altså..

)
PUHA!!!De stakkels unge mennesker er ved at brække sig bare de ser en person med grønt hår.. De kan ikke tåle at folk er anderledes..
Jeg kunne skrive en MILLION eksempler, men jeg er nu ret sikker på at i kender typen
Men tilbage til topic
Ignorencen overfor livet og dets naturlige og logiske skønhed er simpelthen blæst til atomer af HANDLEN.. Jeg ser sjældent samme "mønster" blandt eleverne ovre på Gymnasiet.. Der er der trds alt bare nogle der er interesseret i hvad der egentligt foregår omkring dem (selv globalt set

)
Det må være handlen der smadrer folks liv!
*Handlen skaber ulighed i verden.
*Handlen skaber forskel på hvem der har og hvem der ikke har.
*Produkterne og liderligheden efter profit fanger opmærksomheden fra livet i de unge menneskers livs mønster.
*Handlen der på en vildt latterlig måde prøver at globalisere verden.. Det kan sku da kun ske kulturelt.. Ikke med produkter FFS!!!
Jeg havde sidste år en lære der var mange-millionær, fordi han var uha så dygtig til at begå sig på markederne og vidste en masse shit, men han vidste ikke engang at hans egen datter havde fået et job i bilka.. Hvorfor?
HANDEL HANDEL HANDEL!!!!!
Skriv jeres mening..
/IC