Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 08:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

NeedMoreWeed, dine bekendte kunne jo være psykisk ustabile i forvejen? Så kan man vel ikke rigtigt give stofferne skylden for det, det siger lidt sig selv, at hvis man i foretagende har svært ved at håndtere verden, så er det helt hen i vejret at tage stoffer, som i den grad kan forstærke ens følelser eller fuldstændigt nedbryde ens begreb om tingene omkring en.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jeg Husker da jeg var 15år, under mit ophold på forskelige lukkede og sikrkerede institutioner..., et sted mødte jeg en fyr på lige godt 17 der efter egen forklaringen var tændte totalt af i LSD trip ..og han mente han aldrig ville kom ud af det, han hade på daværende tidspungt siddet låst inde på 2år i træk og er formenlig stadigvæk lukket inde, han sad på en anbringelse dom..og den kommer man ik lige såen ud af de første par år eller 10. .., han var ret sær og underlige og berettede om at han kun ku se sort/hvid.., jeg har indet lægeligt dokumentrede for denne påstand..., det var dog lidt skræmmende at se hvad han hade udviklet sig til. vis man har en tendens til at fucke up, bør man ik lege med psychedelika som LSD.... jeg håber det er okay jeg går lidt off tropic på den her.

ARK

Titel: Tak da
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Øen.
IC tak for din opmutring der var et lille lys i det store mørke :) og til jer andre Sys i ikke selv i leder tråden hen på noget helt andet her?.

Jeg spurgte om råd ikke om fætter guf der tripper rundt og ser dum ud (det er jo ikke ligefrem fordi det hjælper helt vildt meget at få det at vide)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Dr. Phibes skrev:
NeedMoreWeed, dine bekendte kunne jo være psykisk ustabile i forvejen? Så kan man vel ikke rigtigt give stofferne skylden for det, det siger lidt sig selv, at hvis man i foretagende har svært ved at håndtere verden, så er det helt hen i vejret at tage stoffer, som i den grad kan forstærke ens følelser eller fuldstændigt nedbryde ens begreb om tingene omkring en.

De mente selv at de havde psyken til at tage stofferne men nej

Jeg har efterhånden selv prøvet en hel del og har kunne klare det til trods for at min psyke er ret skadet

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nu har jeg selv kendt et par stykker der har været inde og vende på den lukkede et par gange, men det er folk der har haft et længerevarigt blandingsmisbrug, af alt lige fra heroin til psykedelika.

Der er ikke noget at sige til at man bliver fucked i hovedet, hvis man fester igennem 4 dage om ugen i adskellige år, uden at få særlig meget søvn... Men jeg kan ikke se hvordan de tilfælde kan tilskrives de psykedeliske stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvis du er psykisk stabil, og din frygt for badtrippet er en normal "sund" nervøsitet for at gøre noget nyt som du har hørt en masse farligt om. Ja så vil jeg sige at du er i samme situation som mange af os andre her har været i. I det tilfælde har min erfaring været at et badtrip faktisk kan være noget af det mest lærerige du kan komme ud for, og som du ikke bør se som en katastrofal oplevelse, men derimod bearbejde i lang tid og tage ved lære af.

Jeg ved godt det lyder alt for bagmandsklog, jeg har også haft et bar padtrips der gjorde jeg havde det dårligt i lang tid bagefter, men der var en grund til at jeg fik dem, og badtrippsne hjalp mig til at indse hvorfor, og få gjort noget ved det.

Mvh Bøh

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Jeg synes nu stadig ikke det er fuldstændig uinteressant hvor hyppige bad trips og psykoser er i forbindelse med LSD - og faktisk har erowid en del undersøgelser liggende fra 1960´erne.

Jeg kan ikke lige finde det nu, men mener bl.a. der findes en statistisk undersøgelse der med et ret stort datamateriale fandt frem til at risikoen for at udvikle en psykose ikke var større blandt folk der regelmæsigt tog LSD end blandt befolkningen i almindelighed.

Det jeg lige umiddelbart kunne finde var bl.a. at:

Citat:
0.02% of normal subjects who took LSD experimentally
experienced psychotic reactions of greater than 24 hours in duration

(http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_writings4.shtml)

Hvilket må siges at være en minimal risiko.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Øen.
AcidDreamer Tak for svaret det var lige den slags information jeg havde brug for :) .. Så er det jo nu på fredag den 7.april det sker min jomfru rejse ind i psychedelia stoffernes verden håber det blir som alle siger det gør.. PS er det ikke en der har nogle idere til hvad der kunne være godt at have lige omkring sig som fx. frugt eller farvekridt osv.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
RinDom skrev:
PS er det ikke en der har nogle idere til hvad der kunne være godt at have lige omkring sig som fx. frugt eller farvekridt osv.

Vi har en hel tråd der omhandler samme spørgsmål...

Titel:
Insane psychedelia user!

...som er lavet af ham, Rindom skal trippe sammen med. Få nu lige styr på koordineringen, hva? :P

Titel: .....
Hva så rindom... Hvordan gik det.....?

Titel:
Dedikeret medlem

jeg kan fortælle jer alle sammen at den gode hr rindom ikke er med os mere..

han er ihvertfald aldrig online når jeg snakker med ham.. wuss

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]