Alkohol og tjald kan godt være en god blanding, men alt med måde. Jeg drikker ikke så meget mere som jeg gjorde da jeg var yngre, nu drikker jeg mindre mængder, samt at jeg tit ryger lidt samtidig med at jeg drikker
Det mindsker også tømmermænd, du drikker mindre, men får en rus der er mere afslappet og kontrollerbar modsat en normal alkoholrus, med nogenlunde samme virkning...
Masser af øl, så man er alm. påvirket, og en alm. styrke joint, kan godt give kvalme og brækture, mens det omvendte, joint og masser af øl er utrolig lækkert, især en varm sommeraften, ryge noget godt skunk, og så drikke kolde øl bagefter, det er bare lykken

Plejer tit at lave jointsene mildere end normalt, så kan du ryge som du vil, men så passer det bedre med mængden du skal have ind for at blive påvirket, mens du er ramt af ethanol
Men selv 3 x julebryg ved Staden for nogle år siden kan være en utrolig kraftig oplevelse, hvis man blander det med god pot og kraftig klump fra Grotten

Endte utrolig dårligt i utrolig lang tid, på arbejde osv. Nok det man kan kendetegne et badtrip på alko/tjald