Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Hey har en ven kalder ham K, han vil meget gerne prøve psy stoffer for første gang, og jeg vil ikke tilbyde ham svampe, da der er mange der har haft dårlige oplevelser, og så er det ikke det nemeste syretrip at styre, så jeg har forslået ham 2c-i til at starte på, og det skal lige siges at LSD ikke er en muglighed da jeg ikke kan få fingrene i det lige PT.
Så hvad anbefalder i?
Tak :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg vil sige at svampe er helt fint at prøve, som første psykedeliske oplevelse, det gjorde jeg i hvert fald, og det har kun gjort mig godt!

Jeg vil vove at påstå det har forandret mig som person, på en positiv måde, og jeg havde et utrolig voldsomt og intenst trip, som jeg ikke ville være foruden.

Han kan jo evt. starte med en lavdosis på ½-1g tørrede (cubensis) og så se hvad der sker :)

God fornøjelse

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
lunatiC skrev:
Hey har en ven kalder ham K, han vil meget gerne prøve psy stoffer for første gang, og jeg vil ikke tilbyde ham svampe, da der er mange der har haft dårlige oplevelser, og så er det ikke det nemeste syretrip at styre, så jeg har forslået ham 2c-i til at starte på, og det skal lige siges at LSD ikke er en muglighed da jeg ikke kan få fingrene i det lige PT.
Så hvad anbefalder i?
Tak :)

2c-i eller 2c-b lyder som et meget godt bud, IMO en god blid vinkel til det psykedeliske univers(kommer selvfølgelig an på dosis :wink: ).
Men det er selvfølgelig meget individuelt hvad folk foretrækker, og det kan han jo ikke sige, idet han ikke har prøvet noget psykedelisk endnu.
Selv har jeg f.eks ikke haft en specielt god oplevelse med 2c-x´erne(2c-b) indtil videre, synes IMO det virker meget "poppet", svært at forklare, men det mangler meget spiritualitet for mit vedkommende, bare farver og hallu´er, ingen følelse af spirituel tilstedeværelse.

OT: Er der andre der har det på samme måde med f.eks 2c-b?

-Fluffy

Senest rettet af Fluffy McPooch 27 mar 2006 14:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Ok men det er jo op til ham om det bliver 2c-x´er eller svampe første gang, self en moderat dosis for hans vedkommende :)

Dedikeret medlem

Citat:
OT: Er der andre der har det på samme måde med f.eks 2c-b?

Ja, og det er fedt

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg startede selv med LSA og det synes jeg var et udmærket begynderstof. Det er ret mildt og virker ikke så forfærdeligt længe. Ellers ville jeg nok mene en lav dosis svampe.

mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg har det sådan at vis , man er bange fordi andre har haft dårlige oplevelser med et stof, og man frygter man selv vil reagere sådan så skal man holde sig fra det. indtil man føler sig klar. Det sagt syntes jeg godt svampe kan være et begynder stof men man skal bare vide det er mere introperspektivt end 2c-xerne tilgengæld virker det ikke så længe som f.eks. lsd hvilket nok er rart første gang. så 2c-x eller svampe ville for mit vedkommende være valget.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
hyene skrev:
jeg har det sådan at vis , man er bange fordi andre har haft dårlige oplevelser med et stof, og man frygter man selv vil reagere sådan så skal man holde sig fra det. indtil man føler sig klar.

Enig, men nu er det jo Lunatic og ikke hans ven K, der føler sig utryg ved svampene.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For en ordens skyld vil jeg lige sige at det ikke er ligemeget hvilket 2C-stof man vælger, der er afgørende forskelle mellem dem. 2C-B skulle være væsentligt mere begyndervenligt end f.eks. 2C-E, fordi 2C-B generelt ikke er så dybdegående som 2C-E, og 2C-B virker også i kortere tid. Af den grund skal man nok være påpasselig med at anbefale "2c-xerne" til begyndere, da betegnelsen spænder over en bred vifte af psykedeliske stoffer med forskelllig potens, intensitet, dybde og varighed. Nævn hellere specifikke stofnavne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg vil anbefale den der 1 gram tørret Psilocybe cubensis svamp.. Først efter et par oplevelser med den dosis ville jeg gå videre til LSA.. Det kan godt være at LSA er mildt visuelt, men psykisk kan det virkeligt sparke benene væk under folk... Især undertegnede. Men det er jo subjektivt :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nu er der jo også stor forskel på om man får sin LSA syntetisk rent, i form af Baby Woodrose, Tragtsnerle eller Ololiuqui, da de jo indeholder forskellige andre ergoliner ud over LSA.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]