Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
hæ hæ - jeg har lige smidt 15 frø i potter - af en ukendt art - normal pot - men af god kvalitet - og så venter jeg bare på min hps lampe så jeg kan få mine 5 red hairs i jorden - naaaaaaajs det bliver.....

kom lige i tanke om at mine 5 redhairs ligger i handskerummet af den bil som der står på værksted - men den skulle komme hjem idag - damn jeg kan ikke vente....

Dedikeret medlem

ellers skulle skunk red hair være en glimrende udendørs plante oxo. Jeg dyrker den selv iår.

men hvordan har du tænkt dig at dyrke den?
indendør/udendørs?
hvilken jord?

Junior medlem

Geografisk sted: denmark
Jeg har læst mig frem til 1/3jord 1/3sand og 1/3 lecasten.så det er hvad jeg bruger. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: denmark
Rettelse Blandingen er 50%jord 25%sand 25%lecasten. [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

thank you mr-tommy - tror jeg vil lave et par planter der står i det - og nogle andre i noget andet - vil lige experimentere lidt...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
yes nu mangler du bare at skrive din addrese og dit gro sted så slipper copperne for at gøre deres arbejde selv.

jeg kan godt forstå du er glad men thor du ikke denne side er kendt af the piks.

hvis ethno er blevet overvåget af copperne,

hvor fedt er det så at skrive at du dyrkker,
skriv det heller på en indirekte måde sådan at dem der bør fat det de fatter det og resten er uvidne

hmmm - det ved jeg squ ikke, jeg får måske snart arbejde på en planteskole - så det kan være der er en eller anden smoker derude der kan hjælpe mig - ellers er der nok nogle onderen bøger om dyrkning af planter

anyways - jeg er ikke den supererfarne hampdyrker - så jeg prøver mig nok lidt frem - men de redhairs de ender indenfor - og jeg ved ikke om det her lyder lamt - men jeg kunne finde på at blande noget sand i mulden - har hørt/læst et eller andet sted at det skulle være godt - tror jeg nok

men ellers en masse npk sjov *lol*

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]