Rumpistol er rigtig fedt, har tjekket det.
Nedenfor ses manden bag Rumpistol - københavnske
Jens Berents Christiansen.

_
Han kunne sgu godt være Tue West's halvbror eller fætter:
Jesper Berents>

< Tue West
:twisted: scary...Jeg var så uheldig at se Tue West optræde på Danish Music Awards, og jeg må sige at jeg krummede tæer i starten hans optræden. Hans skingre stemme bævrede, og han virkede meget nervøs..
men da nummeret fik lidt mere smæk på, og han selv spillede live trommer,
mens han sang (Phil Collins-stilen), måtte man alligevel tage hatten af... Jeg synes ikke alle hans numre er lige vellykkede, men der er et par stykker imellem, som er okay. Hans stemme er trættende i længden, og jeg kan ikke høre en hel cd igennem med ham. Jeg synes dog, den ''hetz'', der har været omkring hans person er noget overdrevet, for man må da respektere ham som musiker...og han sælger jo masser af plader.
Men nu er topic jo ikke om freaken Tue West, men om freaken
Jesper Berents, så jeg vil lige runde denne post af!
Det er jo i en helt anden boldgade!
En af mine venner ejer den første plade, og den er helt suveræn at være høj til :twisted: . Jeg tager :næsten: aldrig hårde stoffer, skal det siges, men har hørt Rumpistol flere gange, hvor jeg for et par år tilbage tog speed måske 6-8 gange om året. Og jeg kan tydeligt huske, hvor fedt lige præcis musikken fra Rumpistolen lød, når man var høj i timevis på amfetamin.
Kan anbefales, til de af jer der 'tager streger'.
Jeg har ikke selv hverken #1 eller #2, men overvejer stærkt at købe "Mere Rum"-pladen, som du kan høre smagsprøver på her:
Lytteposten.dk - på siden skriver du "Rumpistol" i ..: SØG feltet øverste højre hjørne...