Gachine skrev:
Meget som i Illustrator. Hvilket jeg næsten kan forstå, du ved.
Jeg synes, du har en rigtig, rigtig god streg, Drumstick. Du kan tegne røven ud af bukserne.
Men jeg synes måske ikke, dine motiver altid er lige velvalgte. Bush-bashing er trods alt rimelig taknemmeligt, og jeg synes godt, jeg kan kræve lidt mere, end det her.
Men som sagt: hands down til dine evner som tegner. De er indiskutable.
Gachine> Ja, man kan også gøre det i Illustrator, men jeg synes faktisk, at Flash gør det bedre og hurtigere

Tak for de rosende ord.. Jeg kan ikke helt forstå din kritik af mine motiver. De ting, jeg tegner eller animerer, er som regel ting, som optager min opmærksomhed, og ligesom alle andre kunstnere bruger jeg det til at få afløb for mine frustrationer eller tanker.
Bush har jeg valgt som motiv nogle gange, og hvis du vil have en grund, så kan jeg ikke sige andet end at jeg er modstander af hans verdenspolitik, og imod den kapitalisme, grådighed og umenneskelighed, der er hans metiér. Det er for at være med til at åbne folks øjne for hvor nederdrægtig han er. Men jeg vil gerne bruge humor til det, hvilket jeg gør i nogle af mine ting. Jeg synes bestemt
ikke at det er "taknemmeligt" at lave satire, propaganda o.lign. Det er tværtimod sværere end man lige regner med. Men hvis du synes, det er let at lave satire eller politisk kunst,er jeg da åben for input, og vil gerne have at du skal vise mig nogle af
dine tegninger. Jeg har intet imod konstruktiv kritik, så længe man går efter bolden og ikke manden, som min gamle tegnelærer sagde...!
Og evt. kan du komme med forslag til, hvilke motiver du hellere vil se fra min hånd?
Still-lebends med blomster i vase, eller hvad med nogle dyreportrætter?
:twisted: