Psyko skrev:
Gachine skrev:
Ja, det vigtigste er sgu, at du er ok nu.
Men kan du ikke lige forklare mig (og evt. andre), hvad idéen er med at ture i byen på benzoer og bajere. For mig er det indbegrebet af alt andet end en tur i byen.
Da jeg var yngre, var jeg ret glad for netop den kombo (primært fordi jeg ikke havde adgang til ret mange stoffer.) Når man blander alkohol og benzodiazpiner, falder man ikke bare i søvn, som man ville gøre hvis man tog benzodiazepiner alene. Man kan i stedet opnå en lidt zombie-agtig rus, hvor man virkelig kan få væltet rundt. Selv når aftenen måske ikke har været så mindeværdig, fordi man kun kan huske ganske lidt, så er de historier ens venner kan fortælle om ens handlinger ofte underholdende. Jeg indrømmer blankt, at det er hamrende dumt at lave den kombo, men det er vel også typisk sådan noget ungdomshalløj, som man laver i 16-17 års alderen.
mvh. Psyko
Ja ^, til jer, der spørger hvorfor. Jeg synes egentlig ikke selv, det er så slemt, lige umiddelbart ville jeg sige, de bare kunne have ladet mig sidde... Hvilket jo også egentlig kom frem, de bare kunne - men selvfølgelig hellere på den sikre side.
Og eftersom jeg har den holdning, har jeg "desværre" (kald det, hvad du vil) ikke lært specielt meget. Næste gang får den selvfølgelig ikke lige samme dose...