Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Hva fed???
Insane psychedelia user!

Nu har jeg prøvet Psycobin Cubensis, det var sejt nok, bortset fra mit trip blev bad og jeg ligeså godt kunne ha været død i dag. HA HA fuck det, det var sjovt nok i starten. Nå men jeg kommer videre, jeg ville såmænd bare høre om der var nogle fede naturprodukter der kan anbefales, jeg gider ikke sådan noget der kun gir energi som Ephedra osv.. men hallocinogener har jeg ikke noget imod, selv om jeg ikke gider svampe og kaktus (foreløbig), er ayashucha (eller hvad fanden det nu hedder) fed eller hvad med Salvia X5 eller Calamus Rod (Acorus Calamus), jeg vil da også gerne prøve noget der giver en dejlig fornemmelse i kroppen, jeg gider bare ikke at ha noget som hash eller alkohol som bare gør en søvnig og dum.

hvorfor gider du ikke svampe og kaktus?? det er da noget af det fedeste inden for natur produkter, meskalin trippet går for at være det smukkeste af alle trips. men man skal nok have lidt erfaring før man jumper ud i kaktus markerne. Svampe er en god tripper syndes jeg, temmelig let at styre, settingen er nok de viktigste er den fed så tror jeg ikke man kan få det dårligt. med mindre man har det dårlig før man starter, men hvis man har det så skal man ikke indtage stoffer lovlige eller ej.

MVH
Piercer

Insane psychedelia user!

Jeg blev bare lidt skræmt af svampe efter at ha troet at jeg var sindsyg for resten af livet på mit andet trip. Altså jeg havde et bad trip, så jeg har det lidt sådan, yes jeg er ikke sindsyg, men hvornår bliver det virkelighed??? Desuden har jeg hørt at man skal holde 3 måneders mellemrum mellem hvert svampetrip og jeg vil bare prøve lidt af hvert, xperimentere med mig selv.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
how du hvad var det jeg læste

jeg gider bare ikke at ha noget som hash eller alkohol som bare gør en
søvnig og dum.

jeg må lige påpage en gang mere det er ikke stofferne der er noget i vejen med men menneskerne.hash gør ikke folk dumme.så pak skole tasken sammen og tænk over hvad du skriver en anden gang.

prøv ugens tilbud på ethnoplanet.

Hash er ikke søvndyssende i de korrekte mængder der er det faktisk et af de federe "stoffer" hvis man da kan kalde det et stof, heh heh - og 3 måneder imellem svampetrips, ok det lyder fair nok, for mig er det"hov jeg havde et badtrip nu skal jeg skynde mig at gufle svampe igen ellers går der for lang tid" og jeg er ikke nuts endnu, men jeg vil da dybt fraråde andre det, bare fordi at jeg er ligeglad betyder det ikke at andre skal være det. JENSUS guf noget syre.

Insane psychedelia user!

Eftersom jeg aldrig har røget smøger er jeg ikke så "god" til at ryge og jeg har derfor ikke fået anden virkning af hash end træthed. Jeg tror da på det er fed nok, jeg gider bare ikke, det er for normalt. Desuden har jeg læst rigeligt på lektien og jeg gider ikke at ha smadret min udmærkede hukomelse.

Det jeg mente med 3 måneder var at mine venner sagde at hvis man tar det flere gange inden for et stykke tid så bliver man NUTS og det går jo ikke.

Syre gider jeg ikke, jeg er naturmenneske [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Nej, jeg gider bare ikke syntetiske stoffer, men urter JA TAK [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hvad er ugens tilbud på ethno???? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Hvis du ikke kan ryge hash, så synes jeg du skal lade være med at tage dette. Jeg synes ikke det er fedt at æde, jeg bliver helt væk af det og går i stener.

Hvis du får bad trip af at tage psykedeliske ting, så hold dig til mindre doser, eller vent nogle år til du er mere klar på det og ikke har så mange spørgsmål om livet.

Du skriver du er til urter, så prøv evt. noget 5 x salvia, og hvis du ikke vil ryge det så prøv at lægge det i mundhulen, der kan det også absorberes fra. Det er godt nok et vildt (måske - det kan jeg ikke svare på da jeg ikke forstår dens virkning på mig selv) psykedelisk stof, men det varer dog kun meget kortere tid.

Ellers er der guarana, ephedra, calmus, sassafras og mange andre stimulerende og sexuelt-stimulerende urter du kan prøve dig frem med, så held og lykke.

Dette var bare mine råd.

mvh
Loonie

ps. hvor gammel er du Jensus, erfaringen viser trips forholder sig til alderen/osv. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]..?

Insane psychedelia user!

Jeg er mægtigt meget til psykedeliske, jeg har det bare sådan "nu har jeg prøvet svampe, fed nok, hvad skal vi nu prøve?", jeg har ikke droppet dem, tar bare 3 måneders pausen. Men Salvia var faktisk også min næste plan selv om det er dyrt men så får man også noget for pengene ud fra hvad jeg har læst!!!
Jeg har læst på en site at svampe ikke anbefales til personer under atten så jeg er 2 år for unge, jepper jeg er næsten 16.
Men fuck det. Jeg lever livet om jeg så er derhjemme eller i en anden verden.

Syret for life.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jensus>> du er altså 15! så synes jeg du skulle tage og ligge de psychedeliske stoffer på hylden et par år, vent til du ved lidt mere om dig selv, drik nogle bajere og få gang i hashen i stedet for (men begræns også dette) man kan sagtens få et kæmpe kick af hash, det handler bare om sætte sig op til det.

Medlem

Jep, du er ikke bare ved at udvikle dig fysisk, men også psykisk!

/para

Hello Jensus, du er 15, kool nok, men tænk, dengang jeg var 18 der kendte jeg den her 15 årige hoe (som sagde hun var 17) men jeg fandt ud af sandheden da hun blev 16, nok om det, hun kunne osse godt lide dope, drak noget opiumsthe, røg nogen fede, sniffede streger, og alt dette som en besat, nu ved jeg godt at disse stoffer ikke er særlig psykedeliske men de påvirker ens hjerne, psykedeliske stoffer påvirker den omend mere - men tilbage til pointen, hun er så fucked up nu at jeg ikke engang gider snakke med hende, og hvis du kendte mig så ville du vide at jeg selv er meget fucked up, men ikke så fucked up som en 15 årige bliver efter et par år i Dopeheaven, tro mig, din hjerne holder ikke en meter til det du vil udsætte den for, eller jo det gør den, den del der er dig forsvinder bare, og så er det ikke så fedt mere, som my main man Ax siger, ryg noget hash, slam nogle pils/sprut og fest på det, det giver rigtig meget smæk på hvis man forstår at bruge det rigtigt, og hvis man ikke kan finde ud af at bruge hash og bajere rigtig så syntes jeg squ at man skal holde sig fra alt andet.

HASH og BAJERE er det letteste at kontrolere.

Insane psychedelia user!

Jeg kan sagtens handle bajere, jeg syntes bare at svampe lød sjovt, så fortalte en af mine venner mig at han havde prøvet det. Han fortalte at ugen efter holdt han fest på Craisy Daisy og spurgte om der var noget vi var interesseret i. Jeg ville så gerne ha svampe, men han kunne ikke nå at skaffe dem. Så kom jeg i tanke om ethno og efter at ha læst alt der og herinde var jeg som besat.

Hende der du kendte, ærgerligt for hende, jeg vil sige at jeg er lidt stærkere mentalt, for det første så holder jeg til naturprodukter og tar kun ud fra den viden jeg har. Dvs. jeg ved man kan blive sindsyg af svampe derfor syrer jeg ikke hele tiden. For det andet har jeg kun taget svampe og Ephedra og Guarana piller og jeg tar også snart lidt herbal xtc.
Desuden så kan det vel også påvirke ens hjerne på en god måde, jeg blev ihvertfald megaglad for livet da jeg vågnede op fra mit svampe bad-trip efter jeg havde troet jeg var sindsyg resten af mit liv!
Men du har nok helt ret at jeg bliver fucked op hvis jeg tar for meget, men en gang salvia kan vel ikke skade. Men tak for råddet egentlig tror jeg også bare jeg venter med salvia'en så, men så skal der eddermandme også ryges når jeg bliver gamlere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Men ok, jeg tror jeg stopper helt, dog ikke alkohol eller ephedra eller guarana eller en lille gang herbal xtc en sjælden gang imellem, indtil min krop er udviklet. Det er nok smartest, i mellem tiden kan jeg få mig et job og få købt mig et ordentlig lager [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 01 Maj 2001: Besked ændret af: --+JENSUS+-- ]

Insane psychedelia user!

Kom bare lige til at tænke. Der er to former for folk der tar sjove ting: Der er misbrugerne som bare skal ha en masse lort i kroppen ligemeget hvad det er og skal ha hver weekend.
Så er der dem som mig, jeg vil bare prøve noget, hvis jeg syntes det er fed prøver jeg det sikkert senere, men ikke ugen efter eller sådan noget. Altså jeg er vel narkoman men kun en sjælden gang imellem. Jeg er ikke sådan en type der bare skal feste hver weekend, i hvertfald ikke med de vildeste trips.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jensus slap lige af med salvia. Jeg har læst en del steder at det er det kraftigeste psychedelia der findes overhovedet. Svampe og syre er det rene vand ved siden af. Så hvis du ikke føler at svampe er så fedt, fordi du føler du bliver for underlig oppe i hovedet er det jo nok ikke så godt bare at kaste dig ud i salvia. Der findes masser af andre sjove stoffer derude.
Godt nok havde jeg også en ide om jeg var blevet sindsyg første gang jeg trippede ordentligt på svampe, men det var kun den ene gang. Når man først kender effekten af svampene opstår den tanke ikke igen, for så ved man jo det bare er svampene.
Venlig hilsen
Fråder

Jeg har aldrig troet at jeg var sindsyg, det har jeg altid været 100% sikker på at jeg var det, derfor får jeg aldrig noia på når jeg er på psykedelika, det er fedt......

Junior medlem

EGO >> Hvorfor er du ikke på ICQ, din stodder??? *g*

Insane psychedelia user!

Ja okay, EGO sådan kan man vel også se på det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Fråder: Jeg ved godt at det er stærkt, det er derfor jeg vil prøve det. Bare lige en gang og hvis det er fed, så skal der bare købes ind til jeg bliver ældre. Jeg har ikke noget imod svampe, jeg tar bare "sikkerheds-perioden".

Junior medlem

Geografisk sted: Norway
Hvorfor vil du trippe på hallusinogener?
Hva er drivkraften bak et så voldsomt ønske?
Hallusinogener er lett å innta når man er ung (ca.17-22 år), du har ennå ikke viklet deg inn i parforhold,unger etc., livet er bekymringsløst og hallusinogener gjør det ENDA bedre å være bekymringsløs.
Men etter noen år med inntak av hallusinogener og livserfaring (kjærester,unger,trøbbel med foreldre etc.) det er DA du finner ut om du har hatt godt av å holde på med dette. Når du blir litt eldre så blir du gjerne litt mer alene.
Sofa-kompisene er spredd for alle vinder og der sitter du med hele kosmos surrende oppi hodet, og de som forsto deg har kanskje flyttet.
Med andre ord, ikke tull med slike stoffer.
Vit hva du gjør.Lær deg historien bak hallusinogener, studer sjamanisme, hør på folks erfaringer, og IKKE VÆR TØFF.
Hallusinogener er tøffere enn deg uansett,men de har det ikke så travelt med og vise det, men de gjør det kanskje en gang.
Mest av alt, lykke til og ha det ikke travelt.

Ja jeg vil jo så sige som så mange andre, hold dig fra stoffer til du bliver ældre.

Som 15 årig eller 16 hvor gammel du nu lige var, er det ikke let at håndtere psychedeliske stoffer eller stoffer generelt. Drik nogle pilsnere og ryg en fed, det burde sq være nok, det var det da jeg var 15. Jeg startede først med svampe da jeg var 20.

Man skal ikke ha så travelt, de dør man sq af, slap af og lad tingende komme af sig selv.

MVH
Piercer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]