Felix skrev:
Hej Cope
For lige at være lidt på tværs vil jeg lige foreslå at gøre det modsatte af alle de andre. Ikke fordi jeg synes du nødvendigvis skal gøre det, men mere for at du lige kan få et andet perspektiv på også.
1. Vælg en røvsyg gråvejsdag.
2. Rod dit værelse til.
3. Tænk over hvor latterlige og dumme alle andre er.
4. Find noget angstprovokerende musik og sæt det på
5. Tag en stor dosis Ayahuasca ALENE.
6. Gå derefter direkte efter frygtens udspring.
(Metoden er inspireret af Fannys gamle men geniale "angst" indlæg i medaljens bagside)
For jeg tror at din frygt kommer et sted fra. Og jeg tror også at universet er grundlæggende godt. Så du vil få en mega gevinst ved at konfrontere din værste frygt, og finde ud af at den grunlæggende ikke er reel, men blændværk.
Det er i hvert tilfælde min erfaring. Hvergang jeg med frygt og bæven har konfronteret mit værste mareridt, har det vist sig at det hele var ok alligevel.
Og hvis det ikke er tilfældet med din frygt; Hvis du virkeligt finder noget der er grundlæggende fucked up; Så fortæl mig om det bagefter. Det ville virkeligt være interessant!
Men spøg tilside. Du skal ikke gøre det med mindre du virkeligt føler for det. For man skal igennem sådan et trip. Det bliver virkeligt fucked up hvis man ikke gennemfører, men kun nærmer sig kernen for så at prøve at lukke ned for det igen.
Tak for rådet, men jeg takker nej tak
*Det var ayahuasca der fik mig ud og ringe..
*Hvis jeg skulle tage en stor dosis Ayahausca skulle det være af tvang.. Store doser MAO hæmmet DMTer nok den eneste oplevelse jeg vil undgå at opleve igen!
*At give op til en magt der overtager ens fysiske funktioner - gør dig kold så du tror du dør - telepaterer med fremtidige Aliens der virkelig er pissed off på dig - loopende nederen billeder om mig som død med grædende forældre - billeder af mig på kollebøtte-fabriken side i et hjørne med psykopat læger uden indsigt + totalt ekstrem mega kodylt vild stærke psykedeliske oplevelser er ikke mig.. Jeg kan ikke styre dem, og det mener jeg er en vigtig ting for mig at forstå.
Som sagt tidligere har jeg det meget bedre nu, end før..
For to uger siden tænkte jeg konstant på hvad virkelighed egentligt er.. PÆNT irriterende når man BØR følge med i undervisning i et fag i skolen man ikke kan lide i forvejen.
Det med at jage det man ikke kan lide at opleve, var jeg med på, da det galdt psilocybin, LSA, eller LSD.. Men DMT er bare for voldsomt!
Men i dag kan jeg ikke længere tage høje doser. Jeg tog 5.5 - 5.7 gram psilocybe cubensis få måneder efter mit bad trip, og jeg kunne slet ikke finde ét eneste punkt hvor det bare mindede mig om 1/10 af min sidste oplevelse på Ayah...
Jeg er overbevist om at jeg kommer til at prøve ayahausca igen en dag, men det bliver på den lavest aktive dosis (f.eks. 2.5-3 gram Perganum harmala + 5-7 gram Mimosa hostilis).
/IC