Citat:
Ved godt at lignende emner har været oppe før.... Men jeg har desvære brug for lidt mere specifik information...... Kan ikke huske hvor stærkt malurt ekstraktet fra Ethno er

, og nej det er ikke listet på hjemmesiden.... Nogen der ved det og kan oplyse hvor meget man skal indtage oralt, for at opnå en rus/trip?
Well dette var det oprindelige indlæg. I går købte jeg 1 gram malurt extract hos ethno. Som jeg besluttede at dele op og proppe i en 10 cl Aalborg snaps. I dag hældte jeg det så over i en kop og tilsatte 6 overklppede røde gajoler, et halvt glas spejdersnus (det i de små plastik reagensglas) og 1 tsk ephedra extract pulver fra Ethno, og puttede et låg på.... Min plan er at pille salmiakovertrækket af en karateis kappe toppen af, knuse den, og hælde mixturen over gennem et kaffefilter.
Det burde sikkert have trukket meget længere..... Men ihvertfald indtager jeg min experimentale mixtur i løbet af en times tid, da jeg er spædt på resoultatets smag og virkning.... Fortsættelse følger