Fluffy McPooch skrev:
ths skrev:
Fluffy McPooch skrev:
ths skrev:
Gaia skrev:
ths skrev:
Så kan jeg da gdt forstå at du ikke tror på det hvis du syntes 13g på en dag ligefrem er en sygelig mængde røg

Det er sgu hvad jeg ryger til hverdag

Hvis du kan give mig bare 1 god grund til at skrive noget der ikke passer så kom med den ? Kan sgu ikke se nogen gurnd til at lyve overfor folk jeg ikke kender og højstsandsynligt aldrig kommer til at møde...
Men du kan måske fortælle hvorfor det skulle være umuligt at ryge 40g på en aften ??
Taler vi ene mand? Du siger 13 gram om dagen? Det vil sige du i hvert fald ryger ca. 26 joints eller? Det er over 3 i timen hvis vi anslår at du er oppe som andre almindelige mennesker i de 8 timer og ikke ryger på arbejde.
Og 40 gram på en aften?
Get out of here. Et er at man skal have en ufattelig fart på for at ryge så meget og noget andet er at man skal være helvedes resistent over for lortet hvis man skal kunne holde sig oppe..
Hvordan i alverden får du 13g til 26 joint´s ???? Jeg får ikke mere end 5-6 gode joint´s ud af 13g Og jeg har rigligt tid går sygemeldt
40g på en aften er altså IKKE umuligt

jeg har 2 jointrør hvor man snildt kan lave en 3grams joint på hver og så skal der ikke ryges så mange joint´s igen for at man kommer op på den mængde... Så må jeg vel være pænt resistent hvis du siger det ikke kan lade sig gøre ellers, men har osse røget 13 år efterhånden så tilvændet er man vel blevet...
Så har du da også lige bevist din egen dumhed, putter du
2 g hash eller mere i hver joint? Enten så er det en SUPER elendig ryger du køber, eller så fatter du da hat af hvor meget hash man propper i joint. Det er jo rent spild...
Du skulle da hellere tage op hoppe på bongen, så spilder du da i det mindste ikke 1 g hash hvergang du ryger, du skal jo lige huske på at omkring halvdelen af en joint ryger direkte op i luften.
Men jeg nægter stadig også at tro på du ryger 13-14 g hash om dagen, eller 40 g på en aften med 3 venner.
Den skal du dælme længere ud på landet med...
-Fluffy
Så er det sgu nok fordi at DU ikke kan finde ud af at lave dine join´s rigtigt hvis du ikke får mere ud af en joint med 2g og smøger end en med 1g

Jeg ved ikke hvor du har det fra med at halvdelen ryger lige op i luften eller det er måske igen fordi du ikke laver dine joint´s ordentligt

Nu er det ved at blive helt ekstremt offtopic det her, men wtf, selvfølgelig vil du få mere ud af en joint med 2 g hash end med 1g, det siger sig selv, det har jeg heller ikke sagt noget om man ikke gjorde.
Men du må da give mig ret i den kendsgerning at en joint ikke bliver røget på konstant, d.v.s at der er en hel masse af den der går op i røg, den brænder jo selvom man ikke ryger på den. Jeg tror vi har snakket lidt ved siden af hinanden...
Men det er så min personlige mening at man allerhøjest burde putte 1g hash i en pind, ellers er der IMO noget galt med kvaliteten af ens hash, eller option nr.2: Man ryger for meget...!

-Fluffy
Nu er du simpelthen gået for langt ths.
Det her er så offtopic som det kan være, men nu må der vidst forklares lidt for at du kan forstå hvad vi mener!
ca. 30% af en joint går til spilde, fordi man ikke kan ryge konstant på den, og selvom man gjorde ville der stadig gå noget til spilde pga det jo netop brænder væk, og alt røgen kan desværre ikke koncentreres som i en bong.
Hvis du putter mere en 1½g i dine joints så er det da SKOD røg du ryger.
Så kan jeg godt forstå du skal ryge så meget hvis det er noget crap du ryger. Det må du jo selv om, hver mand sin smag.
Imo, jeg foretrækker max 1g i en jay, og hvis der er 1g i er der også over 1 smøg i, normalt en 2 smøgs, for ellers bliver røgen for stærk. Det ødelægger desuden jointen hvis der er ALT for meget tjald i (i.e. omkring 2-3g med kun 1 smøg i).
Det sagt, tror jeg stadig ikke på du har røget 40g på en aften.
Dengang jeg røg 13g på en dag (24 timer ca.) var jeg så blæst som jeg aldrig har været før af tjald. Det var lidt for meget for min smag.
Jeg putter normalt omkring 0,5-0,7 (hvis det er over 1g så bliver det en 2 smøgs) i mine jays. Og de virker HELT fint, men nu ryger jeg også kun god røg. Jeg brækker mig jo næsten af standard, synes slet ikke det er det værd at bruge penge på. Måske skulle du prøve noget lignende? Køb dig noget god 80'er eller måske 90'er hvis du da vil bruge pengene på det, så skal du få bevis på at man IKKE skal putte mere end 1-1½g i sine joints (og det er endda en STOR joint jeg taler om).
2-3g i en joint lyder totalt åndsvagt, og som der allerede er blevet sagt, et
spild!
Hygge
-c0ne :twisted: