Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 00:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Hvor tit indtager du Amfetamin
Aldrig 38%  38%  [ 65 ]
Sjældent nogle få gange om året 31%  31%  [ 54 ]
Et par gange om måneden 16%  16%  [ 27 ]
1 dag om ugen 5%  5%  [ 8 ]
2 dage om ugen 4%  4%  [ 7 ]
3 dage om ugen 1%  1%  [ 1 ]
3 dage om ugen eller flere, det svinger meget 6%  6%  [ 10 ]
Afgivne stemmer : 172
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

johndeere vi er i samme vogn ;)

jeg har osse emget svært ved at styre mit forbrug af gennerelt alt hvad stoffer angår. tog den store tur i jule ferien med 2-5 g hver anden dag og sov heller ik i 3 til 4 dage to gange i løbet af ferien. da ferien stopper tænker jeg nu må jeg lige tage mig sammen og slukekr for mobilen et par dage da jeg så ik kan komme i kontakt med folk jeg kan købe det af.
de næste 2 dage var et rent helvede med enorme svedture og og krmape agtige tilstande.. rystede hele tiden og svedte næsten konstant.

amfen er for mig osse et absolut unglinds stof men jeg må bare moderere mig lidt mere.. har dog ikke taget det i 2 uger nu. :) ![/quote]

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Helt samme vogn er det vist ikke så :)

Men håber du lærer at styre det.

Ved for hyppigt og stort forbrug, synes jeg bivirkningerne overskygger glæderne i sidste ende.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: DK - KBH - 2300
I må virkeligt undskylde at jeg spørg så ektremt dumt..
Men hva det fede ved amf..?
Jeg har prøvet det 3-5 gange og kan ikke rigtigt se noget fedt ved det.. Altså det da meget rart med lidt ektra energi men der mangler noget..

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
CBN > Mennesker er forskellige, og vi oplever derfor også stoffernes virkning forskelligt. Imens du og jeg godt kan blive enige om at amfetamin har en ret kedelig virkning, så er der folk der får det markant bedre, når de har taget det. Mere eufori, mærkbart mere energi, mere lyst til at tale med andre (specielt det modsatte køn) osv.

Desuden er det også et spørgsmål om tilvænning...man kan ikke sige ret meget om et stof efter tre-fem gange.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Amf er fedt, men desværre er det ikke for sundt. Specielt ikke over længere perioder.
Selv gider jeg ikke længere brænde den af på amf, medmindre jeg har en god sjat røg på mig.

Titel:
Dedikeret medlem

CBN
Før i tiden syntes jeg også der manglede noget når jeg tog amfetamin, og foretrak til hver en tid piller (ecstasy).

Men for mig er det vigtige ikke at være helt "færdig i skalle" i weekenden længere, men foretrækker at være "frisk" i hovedet HELE natten, og hygge mig og lytte til lækker musik :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fanny skrev:
Xp3rt@> Godt, du lyder til at have styr på det. Jeg er selv en eksperimenterende sjæl, der godt vil vide på egen krop hvad et stof gør ved en :wink: . Jeg hæftede mig nu heller ikke så meget ved dine doser, men mere på hvor lang tid du holdt dig vågen. Jeg tror at det at afholde sig fra søvn i flere dage (du var oppe på 4½ dag!)godt kan gøre en temmelig mærkelig, og være mere skadelig end selve stoffet.

Hilsen Fanny

Det tror jeg helt sikkert også at det er. Generelt er søvnunderskud utrolig dårligt for både krop og hjerne, og 4½ dag er slet ikke sundt

Men her på det seneste tog jeg lidt amf nytårsaften, ca. ½g

Samt på et eller andet skoddiskotek langt ude på landet (føltes i hvertfald sådan ;) ) hvor jeg indtog et par streger...

Ellers har jeg ikke rørt det, og gider sådan set heller ikke, da rusen er flad, man kan ikke sove, mister appetitten (jeg elsker at spise, så det er fordærdeligt) og giver mig hjertebanken

Cola er meget bedre, bare alt for dyrt, men det er nok også meget godt. Hvis det kostede 50kr/g ville jeg nok have et større forbrug

Jeg holder mig til tjald, som jeg kun ryger i weekends nu, og til specielle lejligheder, lidt efedrin en gang i mellem, guarana og salvia en sjælden gang. Der ligger en pakke på posthuset med mine gensendte svampe, så regner også med at få afprøvet dem, hvis de ikke har lidt samme skæbne som de foregående !

Og smøgerne, røg den første smøg kl. 16:45 i dag ! Det var ret hårdt, har ikke holdt pauser før med smøger efter jeg blev afhængig (et par måneder siden)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Amf, helvedes slamnarko skal man lede længe efter.

Men jeg har selv haft et heftigt forbrug og historien er stort set den samme som de andre herinde.

Nu hænder det at jeg har drukket mig alt for stiv før jeg skal spille, så hjælper deet med en god streg amf for lige at tage det værste. Men igen, det er højst 2-3 gange om året det sker :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
Bryder mig heller ikke så meget om amf mere. Har selv været ude i et seriøst misbrug af det skidt. Det er noget der rokker både ved (min) psyke og (min) krop.
Jeg følte mig konstant usoigneret, selvom jeg lige havde været i bad og taget rent tøj på. Når jeg havde kørt i et par dage, 2-3-4, så kom "crashet" og det var der at man mest følte at den var helt gal. Min psyke gik i smadder, og fuckede op mht. familie, venner og kæresten. Det tog mig lang tid at få de gamle venner tilbage, kæresten og jeg slog op og min familie prøvede alt hvad der stod i deres magt for at få mig "ned på jorden igen".. Det har haft drastiske konsekvenser for mit liv. Og det ville være løgn at skrive at det medførte flere gode end dårlige konsekvenser. Amf er ikke noget man skal tage i hverdage eller hver weekend. Ifølge mig er det ok at nappe LIDT af engang imellem hvis man nu er i byen og blevet for stiv eller sådan, men når det bliver hverdag eller hver-weekend, så bliver man simpelthen alt for ligeglad med tingene. Man mister evnen til at "care" , altså man bliver bare ligeglad, og tager intet ansvar selv, skyder bare skylden på systemet eller andre.
Nu hænder det stadig at jeg tager amf i små doser, men aldrig over 1g. MAX på en aften/nat. Man bliver alt for smadret efter sådan en tur hvor man bare river streger som om de var et stykke slik i en slikpose.
Det var hvad jeg, samt et par andre kammerater, erfarede efter et misbrug af amf.

Mvh Kermit_dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Fedt reply Xp3rt

Har personligt prøvet det en gang og der var slet ikke noget jeg ku li. At komme op i det tempo ligger ikke i min natur.

Mit råd til dem som har et forbrug af det, kan derfor kun være drop det,amf har aldrig ført noget godt med sig. Prøv noget god mdma eller 2ci istedet.

Tror heldigvis ikk der er så mange herinde som er på den vogn.

Mvh Mikkel

Dedikeret medlem

DoYouSpeakWak?? skrev:
Fedt reply Xp3rt

Mit råd til dem som har et forbrug af det, kan derfor kun være drop det,amf har aldrig ført noget godt med sig. Prøv noget god mdma eller 2ci istedet.

Hvorfor spiller du doktor udfra din subjektive mening om et stof? At et stof, ikke har givet dig noget godt, betyder det vel ikke det ikke kan give andre noget.

Personligt er jeg, som tidligere nævnt, blevet ret glad for amfetamin, og det giver mig nogle gode aftener. At du så foretrækker mdma, eller et psykedelisk stof, fred være med det!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
DoYouSpeakWak?? skrev:
Fedt reply Xp3rt

Var det seriøst ment eller..? :?

DoYouSpeakWak?? skrev:
Har personligt prøvet det en gang og der var slet ikke noget jeg ku li. At komme op i det tempo ligger ikke i min natur.

Tror heldigvis ikk der er så mange herinde som er på den vogn.

Mvh Mikkel

Og at skifte et halvstort forbrug ud med mdma eller 2ci er da nok heller ikke det smarteste man kan gøre i verden :?

MDMA er da SLET ikke noget man skal tage hver dag, ej heller flere gange om ugen. MDMA er samtidig et relativt nyt stof, og man kender ikke helt langtidsvirkningerne på stoffet endnu

Generelt er det ikke sundt at have et misbrug/forbrug af NOGET som helst, ikke engang kaffe...

Så at skifte amf ud med mdma er IMO da nok det dummeste jeg har hørt i dag

Titel:
Junior medlem

Selvfølgelig har i ret i at Amf er skadeligt for kroppen. Det er det også, men det kan også give noget positivt.

Tag nu mig fx.
hverdag har jeg op og nedture, der skal en negativ tanke til før jeg finder 20 andre problemer frem. Det er ikke noget som jeg gør med vilje men jeg kan heller ikke lade vær med mindre at jeg har en at snakke med.
Mine opture er ukontrolerbare, jeg bliver total over gearet siger og gør ting, som jeg simpelthen ikke kan forklare. jeg bliver lalleglad siger dumme ting.
tænker ofte over hvorfor jeg gjorde og sagde det. Men jeg kan ikke finde nogen grund til det.

Når det så bliver Weekend har jeg brug for Amf for at kunne kontrollere mine tanker. Få ro i hovdet. Jeg holder skam også Pauser.
Når jeg tager Amf er det ikke i store mængder dvs. ca. 1g på en weekend. selvom at jeg som regl har tanker før weekenden om at jeg bare skal tage meget, men det bliver heldigvis kun ved tanken.

Jeg har svært ved at tage mig sammen til at ordne det som nu skal ordnes i hverdagen, det havde jeg også i forvejen.

Hvis i tænker på at jeg muligvis har Damp, så er i ikke ene om det. Jeg tænker meget over det ikke mindst fordi at min bedste veninde som har Damp har det på samme måde.

Vil gerne undersøges for det men det er ikke nemt for mig at tage mig sammen til at komme til Psykolog.

Det var så min historie. Håber på at i forstår at Amf ikke kun er skidt for alle. Det skal så også nævnes at min fortid ikke har været nem, men vil ikke sidde her og fortælle om den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]