Fanny skrev:
Xp3rt@> Godt, du lyder til at have styr på det. Jeg er selv en eksperimenterende sjæl, der godt vil vide på egen krop hvad et stof gør ved en

. Jeg hæftede mig nu heller ikke så meget ved dine doser, men mere på hvor lang tid du holdt dig vågen. Jeg tror at det at afholde sig fra søvn i flere dage (du var oppe på 4½ dag!)godt kan gøre en temmelig mærkelig, og være mere skadelig end selve stoffet.
Hilsen Fanny
Det tror jeg helt sikkert også at det er. Generelt er søvnunderskud utrolig dårligt for både krop og hjerne, og 4½ dag er slet ikke sundt
Men her på det seneste tog jeg lidt amf nytårsaften, ca. ½g
Samt på et eller andet skoddiskotek langt ude på landet (føltes i hvertfald sådan

) hvor jeg indtog et par streger...
Ellers har jeg ikke rørt det, og gider sådan set heller ikke, da rusen er flad, man kan ikke sove, mister appetitten (jeg elsker at spise, så det er fordærdeligt) og giver mig hjertebanken
Cola er meget bedre, bare alt for dyrt, men det er nok også meget godt. Hvis det kostede 50kr/g ville jeg nok have et større forbrug
Jeg holder mig til tjald, som jeg kun ryger i weekends nu, og til specielle lejligheder, lidt efedrin en gang i mellem, guarana og salvia en sjælden gang. Der ligger en pakke på posthuset med mine gensendte svampe, så regner også med at få afprøvet dem, hvis de ikke har lidt samme skæbne som de foregående !
Og smøgerne, røg den første smøg kl. 16:45 i dag ! Det var ret hårdt, har ikke holdt pauser før med smøger efter jeg blev afhængig (et par måneder siden)