Havde en super nice bong som desværre er gået i stykker for ikke så lang tid siden under mystiske omstændigheder... Vil jeg ikke lige nærmere ind på nu, men det var noget af det sygeste jeg har oplevet til dato... Efter trippet vågner jeg op med blod over det hele og en smadret glasbong... skod

Men jeg ryger heller ikke så meget bong mere (læs: meget sjældent) men har været stor forbruger af bongrøg... Nu har jeg flyttet glasrøret med dertilhørende gummipakninger over i en Faxe Kondi, hvor jeg så kan skifte imellem mine to merskumshoveder, det ene med kæmpe hul til pot og skunk, det andet med meget mindre hul til hash og nol
Har ikke lige mulighed for at tage billeder af de andre jeg har, men har vist et gammelt billede af min gamle ven nr. 1
Eller det var den da jeg røg volsomt hver dag. Den var altid med i inderlommen, klar til røg

Den har overlevet ALT, kørt galt med den, tabt på betongulv og meget andet
Her er et dog nyere billede af den... På dette tidspunkt er der nok blevet røget 300-400 hoveder på den. Svært at se ik ? Den blev renset MINDST en gang om dagen, ligesom de andre. Den er godt kendt blandt vennerne. Ikke en man kunne tage voldsomt store lunger på, men dejlig kølig røg på no time. Og god effekt. De bedste 100kr jeg har brugt på rygegrej indtil videre

Med is i for bedre køling... Btw. det er ikke min Dr. Pepper...

På dette billede ses også det nye rør med dertilhørende gammelt hovede... Var i gang med at rengøre røret og nummer to hovede (havde to af de der metal lortehoveder til) på toilettet, da telefonen ringede. Gik ind og tog den, (boede hjemme hos min far dengang) og imens skulle min far på toilettet... "Du xxxx gider du lige komme herud engang?" Og så måtte jeg få fat i et nyt rør, hvilket ikke var særlig nemt
Jeg skal have sparet sammen til en super god bong, som jeg skal passe på og forhåbentligt have i mange år...
Jeg er ikke imod bong, det kan frembringe nogle sider af skæverten som man normalt ikke ser ved jointrygning, men man skal ikke ryge bong for tit... Man bliver så bong af at ryge bong
Ryger normalt også kun pot/skunk på bong, god psykoaktiv sativa-domineret skunk i store mængder på bong, det føles ligesom et helt andet stof... Totalt mindfuck, og andre ting. I love it

/Xp3rt der er så skæv at han er nødt til at læse psy.dk på 115" skærm... :S