Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Random skrev:
Det ligner bare han skubber mixet væk fra kameraet, samler en færdig rullet (elendigt rullet) pind frem. Læg mærke til at filteret sidder perfekt og stramt i. Det kan han ikke på den måde der, holder jeg på.

Den holder jeg også på, men elendig vil jeg ikke kalde den hvis det er for real..

men som du siger kan han umuligt rulle den så stramt om filteret..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvis den nu ikke er fake, er det vel et spørgsmål om at få vinkel på mht. at få filtret stramt..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay så er det ikke verdens bedste pind, og hvad så? Det er da stadig rimelig sindssygt at rulle en fed på den måde :D men synes også teorien om at han skubber mixet væk og griber fat i en færdiglavet pind virker realistisk.. Men jeg vælger at tro på det ikke er fake, så virker det lidt federe :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
thafreak skrev:
Okay så er det ikke verdens bedste pind, og hvad så? Det er da stadig rimelig sindssygt at rulle en fed på den måde :D men synes også teorien om at han skubber mixet væk og griber fat i en færdiglavet pind virker realistisk.. Men jeg vælger at tro på det ikke er fake, så virker det lidt federe :P

[sarcasm]Ja tag dog en godtroende indstilling til livet også, det vil sikkert hjælpe dig rigtig meget![/sarcasm]

Det er så fake det der.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

slap nu af, er da bare positivt indstillet.. og skæv :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Du er da så klog du næsten ku' undvære hovedet c0ne :evil:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

xh0r63 skrev:
Du er da så klog du næsten ku' undvære hovedet c0ne :evil:

Ja jeg ved det godt, jeg har fået tilbudt lederskab over luxemburg, men har haft for travlt lige pt.

Elsker os dig xh0r63 1337 g33k 0wn3r r0xx0r!!!1one

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg gi'r en Zapp hvis du kan gætte hvad mit brugernavn betyder ;) (Sig gerne til, for jeg har endnu til gode at finde ud af det)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Well i 1337 5p34k kan det oversættes til: xhorbe.

Ved nu ikke lige hvad fanden det er? :D

Lyder lidt som absorbe? :D Men hmm, jeg er på bar grund. :cry:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

det var blot mine fingres dansen på tastaturet den dag jeg oprettede den her profilting :D der MÅ ku findes en mening med det :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

xh0r63 skrev:
det var blot mine fingres dansen på tastaturet den dag jeg oprettede den her profilting :D der MÅ ku findes en mening med det :D

Hehe :D

Jeg læser det som absorbe's modsætning. Dvs. at frastøde ting ^^

Men "horbe" betyder jo: en fløjte. På fransk vel at mærke.

ncconsort.org skrev:
The large double-necked bass lute much used during the 16th and 17th centuries as general bass in the orchestra.

http://www.ncconsort.org/ncconsort/Musi ... ents-3.htm

Og x er både et bogstav og en matematisk betegnelse.

Så måske betyder dit nick en X-Fløjte? :D Pretty awesome tbh ^^

Titel:
Ikke for at lyde pisse smart, men jeg har set det gjort dog i et lidt langsomere tempo. Dog skal det lige siges at det var ikke med filter, men jeg har set mødt en en armet dude på en tur i holland der rullede joints på mere eller mindre samme måde.

Fuck jeg tager sku hatten af for den joint, crappy eller ej og hvis den er klippet sammen eller hvad. Så stadig Respect for en fed video og go underholdning, skammer mig jo næste over den Joint film jeg lavede med hende den topløse :D Men okay så havde man jo haft under et minut til at glo på patter, det er der sku ikke noget ved hahahahaha

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Cool måde at rulle joint på, det skal da læres, og det der om det er et-lags det er helt lige meget!!

Man skal jo ikke misbruge ytringsfriheden til at være negativ, eller jo det er lovligt, men er det etisk korrekt??NAh

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Piercer skrev:
Ikke for at lyde pisse smart, men jeg har set det gjort dog i et lidt langsomere tempo. Dog skal det lige siges at det var ikke med filter, men jeg har set mødt en en armet dude på en tur i holland der rullede joints på mere eller mindre samme måde.

Fuck jeg tager sku hatten af for den joint, crappy eller ej og hvis den er klippet sammen eller hvad. Så stadig Respect for en fed video og go underholdning, skammer mig jo næste over den Joint film jeg lavede med hende den topløse :D Men okay så havde man jo haft under et minut til at glo på patter, det er der sku ikke noget ved hahahahaha

MVH

Ej det er fedt nok at få det bekræftet, altså at man kan rulle på den måde.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Synes det ser fake ud, men hvis det kan lade sig gøre, skal jeg lære det :twisted:

Må bare hjem og øve... Så kan vi vel finde ud af om det kan lade sig gøre ;)

Men nice metode ellers

Titel:
Jeg tror man måske skal øve sig med en pencel eller en blyant, det kunne være man nemmer fik tag på den måde man skal håndtere papiret på.

Jeg tror nu jeg vilæ nøjes med at beundre dette joint trick, men hvem ved det kunne da være sjovt at lære og et masivt party trick.

"Hey hvis mix er det der, gør det noget jeg ruller det til en joint?"
Svar "ja det er mit jeg vil selv rulle den"

wuuush siger det så og mandens mix er rullet instantly, med et reply "Så skal du være hurtig mester"

Jeg tør væde på at lige meget hvor dårlig jointen ser ud, så vil han ikke brokke sig. Med mindre du fejler og smadre hans mix og tvære det ud i en sky af mix det står til alle sider, så første gang du skal vise det bør du nok gå uden om folk der er flere eller større end dig.

MVH

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Piercer skrev:
Jeg tror man måske skal øve sig med en pencel eller en blyant, det kunne være man nemmer fik tag på den måde man skal håndtere papiret på.

Jeg tror nu jeg vilæ nøjes med at beundre dette joint trick, men hvem ved det kunne da være sjovt at lære og et masivt party trick.

"Hey hvis mix er det der, gør det noget jeg ruller det til en joint?"
Svar "ja det er mit jeg vil selv rulle den"

wuuush siger det så og mandens mix er rullet instantly, med et reply "Så skal du være hurtig mester"

Jeg tør væde på at lige meget hvor dårlig jointen ser ud, så vil han ikke brokke sig. Med mindre du fejler og smadre hans mix og tvære det ud i en sky af mix det står til alle sider, så første gang du skal vise det bør du nok gå uden om folk der er flere eller større end dig.

MVH

Haha, det kunne være så humoristisk. ;) Den gemmer jeg, til jeg har lært det trick. ;D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Åh, cone, din lille hygge-per :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Random skrev:
Det ligner bare han skubber mixet væk fra kameraet, samler en færdig rullet (elendigt rullet) pind frem. Læg mærke til at filteret sidder perfekt og stramt i. Det kan han ikke på den måde der, holder jeg på.

Godt at jeg ikke er den eneste der lægger mærke til noget suspekt.

Irriterende ikkekoniske joints der bare sender ens dyre ryger op i en røgsky istedet for ned i lungerne kan jeg ikke holde ud. Så hellere bruge lidt længere tid på at rulle den.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Johndeere skrev:
Åh, cone, din lille hygge-per :P

Ja 8) Whats up my nigga=?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]