Får du Nekotin shock, hvis du laver en joint med en eller flere urestede smøger, pga. der ikke er filter, som på almindelige ciggeratter?
For hvis man gør er jeg ikke så heldig, men det gik da meget godt, da jeg idag, var ude i min søsters hytte for at hænge dardiner op for hendes vindue. Det skulle hænges op ved hjælp af en boremaskine, og skruer.
Men Eftersom jeg ikke kunne finde boremaksinen, stod jeg og tænkte på min ide om at tage alle mine søsters joint rester, fra askebæret og lave en mystiq joint, til at ryge når jeg skulle gå med hunden, Lady

Så jeg satte mig ned på sengekanten, åbnede hendes askebære, begyndte at lede efter, joint rester som lå gemt i hendes askebære med ciggeratskoder i, samt aske som lå på bunden.
Jeg tog 4 joint skodder, puttede dem op i min anden hånd og kiggede op på min søster, hun kiggede tilbage og sagde at hun næsten aldrig tømte hendes askebære. Jeg kiggede ned og fandt flere, Efter at havde fundet alle joint skodder, vendte jeg mig om at sagde: "Jeg skal lige noget på mit værelse", med et smil på læben.
Min søster spurgte: "Hvad skal du på dit værelse?"
Jeg sagde: "Noget", Vendte mig om og tog sko på, mens min søster stod og rodede med et eller andet.
"Okay" sagde hun, også gik jeg ud, og ind i mit egen hus.
Jeg gik ind på mit værelse, smuldrede forsigtigt, mens tobakken røg ned i min mixe parpir. Efter at have tømt alle skodder tog jeg mit færdiglavede joint, og fyldte jointen op.
Jeg lukkede den og blev overrastet over at det næsten blev til en hel joint.
Jeg var glad, og dumpede jointen i min jakkelomme.
Gik ud til brøkkerset, og tænkte: Nu er det tid til at gå med hund

jeg gik stille og roligt ned til marken, med min hund, gik ned bag nogle træer, og tændte jointen.
Den var stærk men jeg fik røget NÆsten det hele

Jeg gik tilbage af gik op ad en vej, Tænkte: "FUCK det er dejligt!: Jeg gik og var 100% Tilfredstillet, både på humør og mine vildt gode tanker.
Gik sammen med hunden og havde en perfect tankegang, med en utrolig tanke om musik! Jeg kunne høre min ynglingssang dybt inde i mit hovede, mens det hele føltes perfekt, sindsygt mange tanker, som flyver rundt inde i hovedet, og man føler at man kan tænke sindsygt hurtigt, og tænker på de mindste detaljer, på hver ting man tænker på, Og så er det lige at jeg syntes, at det er fedt at være skæv

Jeg gik ind i huset, tog noget at drikke, satte mig ind i stuen, så noget Cartoon network, med tom og jarry: Og der fløj ideen forbi:" FUCK JEG SKAL FANDME HØRE NOGET MUSIK PÅ computeren nu! mig noget saftevand, gik ind på mit værelse

Og så skrev jeg det der mens jeg sad der inde, og hørte musik

Danm det var Nice!!!