Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: W00T =P
Jeg har i dagens Danmark undersøgt hampefrø, fra fiskebutikker, supermarkeder og dyrebutikker som kan købes for billige penge.

hampefrø fra dyrebutikker, er der til vildfuglene udenfor og er vigtigst for fuglene i vintermåltiderne, da jeg har fået at vide at fuglene bliver høje og bliver varmet og af det THC der er i hampefrøende.

Jeg har undersøgt, hampefrøende ved at plante disse frø, udendørs i starten af sommeren, og er blevet forbløffet over hvor store/små hampeplanter der kommer ud af disse hampefrø, fra Danmarks butikker.

Spurgt spørgsmål til en et eller andet, der står for Danmarks rettigheder, over E-Mail.
Fik svaret at der er THC i hampefrøende men dog ulovlige at plante, og dog også umuligt at holde i stand, i Danmark pga. vejrklimaet.

Og efter at have fundet denne dejlige hjemmeside, har jeg da tænkt mig at spørge om der er nogle af jer, som ved om der er THC i hampeplanterne fra hampefrøende som kan købes næsten overalt, i alle byer,

Nok THC til at gøre en skæv, og have sig en ulovlig plantning af disse dejlige planter??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Paris +
Et godt råd, drop industri-frøene og anskaf nogle RIGTIGE pot/udeskunk frø. :wink:

Her kan man få billige frø:
http://dcfonline.dk/shop/

Jim

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nej sgu da! Der er ikke THC i i hampfrø. THC er ulovligt i Danmark!!!
Og nej, fuglene bliver ikke høje af at spise frøene, da der self. ikke er aktive stoffer i. Til gengæld er hampefrø rig på vitaminer og mættede fedtsyrer (som bl.a også er i fiskeolie)- dette gør frøene til en god næringskilde.

FroZt88 skrev:
Spurgt spørgsmål til en et eller andet, der står for Danmarks rettigheder

Danmark? Er det et butikscenter, eller?

Jim M. skrev:
Et godt råd, drop industri-frøene og anskaf nogle RIGTIGE pot/udeskunk frø.

Ja, nemlig ja!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: W00T =P
Hvad for nogle skal jeg bestille?? ps. jeg bor hjemme..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Det skal du da selv afgøre...
Vælg udepot eller udeskunk hvis du vil dyrke ude, og indeskunk hvis du vil dyrke under hps lampe... So simple!
Og hvis du mener at det gør en forskel at du bor hjemme, så bør du ikke dyrke hamp...!

Titel:
Dedikeret medlem

hvis du er under 18 kan du ikke bestille noget som helst i frøbanken og det går jeg meget stærkt ud fra at du er...

ps, prøv at spise en 5-6 kilo frø fra fakta. hvem ved, måske du bliver høj?

Titel:
Hvis du stadig er i vokse alderen skal du nok med tiden blive høj af at spise X kg hampe frø, men holdkæft for en knalert post!

Du kunne evt tage din forældre med på rådføring og se om de vil bestille nogle frø til dig, vi må gå ud fra at efter som du bor under deres tag er de med på din ide med at dyrke cannabis.

MVH
Piercer

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Piercer

Jeg vil lige stille et spørgsmål.

Her for 9-10 uger siden, ville jeg lige prøve at dyrke nogle hampefrø man kan købe til fuglene, jeg ved godt man ikk kan ryge det så man bliver skæv, men jeg plantede dem, men så da der var gået ca. 5 uger begyndte det at ligne cannabis sativa ?

Kan det godt lade sig gøre ??

-Kr0no

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ja det kan sagtens gro op som flotte planter, men jeg tror ikke du skal regne med nogen topskud på dem - og hvis der er - er der ikke noget thc i dem. Men du kan jo tage nogen af de store bæreblade, og ligge i pres i en bog eller en rigtig presse, de er ret dekorative... :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

okay :P

Tak for venligheden 8)

-Kr0no

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kr0no skrev:
okay :P

Tak for venligheden 8)

-Kr0no

Hehe, ja jeg er ikke gnaven hele tiden... :P

Titel:
Dedikeret medlem

du får nemt mega buds på fuglefrø, men du bliver ikke høj\skæv af at ryge dem fordi der næsten ingen thc oa er i dem...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

lis skrev:
du får nemt mega buds på fuglefrø, men du bliver ikke høj\skæv af at ryge dem fordi der næsten ingen thc oa er i dem...

Sjovt, jeg troede faktisk ikke rigtig der kom nogen buds på fuglefrø, troede de blev ligesom industrihamp.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg har også tit tænkt på, hvordan buds på industrihamp ser ud, selvom de er fri for THC, laver de stadig buds af en eller anden slags i hvert fald - for planten vil jo stadig blomstre.. Ved nærmere eftertanke: måske høster man industrihamp før de sætter buds, det er jo mest fibrene man er efter, medmindre de bliver dyrket med henblik på at lave fodderfrø... men frø sidder jo også i budsne..
Prøv at lave en billede søgning i google på "industrial hemp". Jeg fandt i hvert nogle billede af industrihamp med nogle småfede buds på (dog ikke nogle ordentlige closeups).

Og falder du/i over nogle billeder af "industrial buds" vil jeg meget gerne se disse. Hele "buds på industrihamp" polemiken har efterladt et stort sort hul dybt i min sjæl.. Hvordan ser de skide buds ud?!

Titel:
Dedikeret medlem

Billede

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
lis skrev:
Billede

Lige præcis med dén person har jeg svært ved at tro det er industrihamp :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

hehe, jeg kan godt se hvad du mener. Men læg mærke til hvor tæt planterne står. Dette gør man kun med industrihamp, da det primært er fibre fra stammen man går efter. Ved at plante dem så tæt, udvikler planterne ikke store sidegrene og vil kunne bruge alt sin energi på at vokse opad og derved give masser af lange fibre.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Stonez skrev:
hehe, jeg kan godt se hvad du mener. Men læg mærke til hvor tæt planterne står. Dette gør man kun med industrihamp, da det primært er fibre fra stammen man går efter. Ved at plante dem så tæt, udvikler planterne ikke store sidegrene og vil kunne bruge alt sin energi på at vokse opad og derved give masser af lange fibre.

*suger viden* :D

Titel:
Dedikeret medlem

du kan godt finde de marker med hamp hvis du leder lidt... det gjorde tuxen vist også, lool...

Billede

Junior medlem

slet

Senest rettet af Qua112 26 jul 2013 12:30, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]