Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: DK
Yo dèr alle sammen...
Ja så jeg vil jeg gerne prøve noget nyt fra ethnoplanet... Men jeg må lige have lidt information... -> Hvilke virkninger har følgende produkter og er de anbefalelsesværdige??
- Ephedra Ekstrakt 8-9% (Ephedra sinica)

- Kolanød x 5 (Cola nitida)

Og hvor meget skal man tage forste gang for at opnå et fedt kick??

Mvh the one and only............ [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Du får ikke noget kick af Kola Nød, det er ligesom Guarana, og er kun til at kvikke lidt op! Ephedra derimod giver et totalt fdt kick ved doser på 3-4 gram, evt. blandet med Guarana eller f.eks. Kola Nød!

Medlem

Hey N.dk.. !

Okidoki,... Vi er to der skal prøve det, begge 1. gang med dette stof.. Hvis man så tager 3-5 gram ephedra hvor mange gram kolanød eller guarana skal man så tage?? ( hvad er bedst guarana eller kolanød, guarana er jo en del dyrere..? )
Hvilket slags trip giver det?? et svampeagtigt eller mdma-agtigt eller hvad??

Og til sidst... -> er der noget alternativt stof til svampe, der giver en lignende effekt?? Dog kun naturligt.. Går også ud fra det er noget lignende med mærker, men det har jeg ikke lyst til at prøve.. PÅ forhånd tak... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Det kan ikke sammenlignes med hverken MDMA eller Svampe, det nærmeste syntetiske stof det kan sammenlignes med er Amfetatin, da det giver en meget speedagtig rus!

Jeg vil foreslå: 3g ephedra og 1,5g Guarana 35% ekstrat - Det burde give jer en fedt kick, i kan altid øge dosen men når i når de 5g ephedra bliver det meget meget underligt, nærmest som et lille trip, med mega smæk på!

/N_DK

Medlem

Hey igen igen!
Inde på smartdrug.dk kan man få produkter hvor guarana og ephedra allerede er blandede.. Er det at foretrække?? Fx herbal dynamite, eXplore mm... ?? har I nogen meninger om disse produkter og dets virkninger???

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

De er for dyre de smartdrugs, køb hellere pulveret og bland det selv!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Halløjsa Platon!

Hvis du vil ha noget naturligt så tror jeg du skal prøve meskalin (kaktus). Jeg har aldrig selv prøvet det, men jeg har en stor peuvian torch som snart skal gnaskes. Dem som har prøvet det siger at det sparker røv til både syre og svampe, men jeg har som sagt ingen førstehåndserfaringer.

God fornøjelse [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Når manden ikke aner så meget om det, og højst sandsynligt ikke har prøvet særligt meget, så skal du nok ikke råde ham til at guffe kakti endnu!

Insane psychedelia user!

Nahh det vil jeg også sige er lidt overdrevent, jeg har hørt at kaktusrusen ikke er helt så sær/vild som svampe, men den varer så til gengæld en hel dag..jeg skal prøve det på et tidspunkt..det lyder for sejt...men jeg venter bare til jeg bliver gamlere.

In our memories
Brugeravatar

Hehe... "Til jeg bliver gamlere"...

Var det for sjovt, eller hvad? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
@Dex-han bad selv om et naturligt alternativ til svampe...

Insane psychedelia user!

@Dex: Godt nok så er jeg noget ung men ikke dum (ihvertfald ikke særligt meget) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ok salvia kan ikke sammenlignes med noget og det er stærke sager men det kan vel godt kaldes et alternativ til svampe.

In our memories
Brugeravatar

Jeg ville nu foreslå Hawaiian Baby Woodrose som et alternativ til svampe på samme niveau.

Insane psychedelia user!

Hvorfor kom jeg ikke på den mulighed???? Morning glory kan oxo bruges, det er nærmest det samme der skal man bare æde mange flere fordi de er så små....urten Galangal kunne måske være et alternativ...finder snart ud af det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]