Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 10:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Vi må vist lige have piercer til at revidere sin guide.

Titel:
Lav jeres egen guide :)

hehehehe

Jeg ville da meget gerne lave en ny guide, jeg har også gået og leget lidt med nogle forskelige ting. Opfudnet en ny måde at dyrke svampe på, men det er ikke kommet i test endnu og da det er sket ved et uheld er det ikke lige noget jeg kan vider give hvordan jeg gjorde.

Men det går lidt udpå at få en svamp til at leve i symbiose med en plante, så man ikke skal lave nye spawn's og alt det der evendelige crap. Bare skifte vand i sit hydro system og plukke svampe og høste sin weed, det må være meget mere optimalt end at sterilisere nyt medie imellem hver grow. Det er bare et mega arbejde at lave sådan noget guide halløj, hvis det skal være iorden og har ikke rigtig det rigtige matriale da jeg er stoppet med at dyrke psylocybin svampe for efter hånden en hel del år siden.

Jeg tror faktisk også nok jeg har skrevet en guide på det i søger, men er ikke 100% sikker. Så længe i ikke forventer at lave en plukke guide, for det gider jeg 100% ikke og i henvises til Jordbær plukker tekniken, ned på alle fire og røven i vejert!

@winta smart valg med en 1 g dosis, det vil være tosset at fylde 4 gram i sig første gang. Velkomen til Psychedelia.dk og håber du får en masse gavn af at være her, du vil kunne eleminere mange "dumme" fejl ved at snakke med folk her om ting du gerne vil før du gør det.

Under lexikonet kan man på min gamle og efter hånden lidt usle side om kaktus og svampe, kunne finde en "guide" til spisning af P. cubensis (mexi)

Men for at gøre det endnu nemmere smider jeg da lige et link

http://www.psychedelia.dk/hosted/kaktus ... isning.htm

Go fornøjelse og håber det er hvad du leder efter og kan bruge det!

@thafreak LOL om ikke andet så er du da et godt eksempel på hvad der nemt sker når man uerfaren bare tager tilfældige stoffer, det jeg syndes der virker dummest ved den historie er vel du har en joint date der sige 2004 og aligvel har du misset noget så basalt. :oops:

Håber du anyway havde et fedt trip, jeg har selv eksperimenteret med meget høje doser og kun haft gode oplevelser. Men det kan også gå galt, det skal man jo ikke glæmme.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Junior medlem

hmm........ skønt at læse alle jeres underlige indlægs....... har selv prøvet et svampe trip for et par måneder siden (mener det var hawaii svampe som var hjemmedyrket!) ....

har alrig følt mig mere som en fisk end jeg gjorde dér............men en tur i "vandland" skulle jo være sundt engan imellem!

men jeg har et bitte bitte an euch! siste gang var det en af mine venner som jeg desværre ikke har kontakt til mere der dyrkede dem..........

så mit spørgsmål er....... hvor kan jeg få fat i dem (hvordan dyrker jeg)???

hvis nogen har svar og lyst til at hjælpe så send evt en mail på bisko@ofir.dk

kramkram indtil da

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Søg og du skal finde (der er en fin knap hvor der står søg oppe i højre hjørne)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
@piercer

Så siger jeg tak, jeg læser os altid en masse før jeg kaster mig ud i noget.. Går altid fanatisk meget op i et eller andet :S Men tak for tipsne. Og også glad for jeg har fundet boardet, generelt rigtigt hyggeligt her ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]