Nogle gange når jeg har ædt noget kage indeholdende hamp, har der gået utrolig lang tid før effekten kom...
En enkelt gang tog det 11 timer før trippet kom, og der varede så i 7 timer (rimelig stor dosis)
Ved ikke hvorfor at der nogen gange går så lang tid, men har kun oplevet det når jeg har ædt hamp. Med en kop guldkakao tager det omkring ½-1 time så flyver jeg

Cannabis er et meget sjovt stof som er meget afhængig af omgivelser og virkningen bliver påvirket i flere retninger af flere forskellige ting
F.eks. så er den første joint på dagen ALTID den bedste, den næste bliver lidt mere stener, det psykoaktive forsvinder delvist, og bliver kun ligeså godt efter man har sovet. Ved at ryge en joint, vente til effekten er væk, og så sove 1 time eller 2, og så ryge en til, får man næsten samme effekt igen...
Effekten kan også forlænges hvis du suger en ORDENTLIG mængde på bong, og enten frivilligt eller ufrivilligt falder i søvn. Efter måske 8-9 timer efter, når man er vågen, oplever jeg en tilstand der ikke er så HAMMERlam, men en stille og rolig skævert, det jeg plejer at kalde bong-hjerne, som normalt hvis du bare har røget ustyrlige mængder dagen før

. Det føles som om man har røget en joint, og man kan stadigvæk føle det i kroppen meget stærkere end hvis effekten var forsvundet mens man var vågen...
De fysiske symptomer (på mig) er sløvhed, let eufori, hang til søde sager

humørløftning og den karakteristiske følelse af at ens hår og hovedbund sover
Ret svært at forklare, men rigtigt er det
Jeg bliver utrolig påvirket af cannabis, og det hænger måske sammen med min psykiske påvirkning af trippet, hvor jeg efter at have eksperimenteret med cannabis mange gange alene har fundet div. metoder til at booste trippet...
Med høje doser alene på bong, slappe fuldstændig af i kroppen og styre tankerne hen på noget bestemt som jeg ikke lige kan skrive ned på kort tid, kan jeg booste trippet hver gang i sådan grad at euforien overstiger en halv-lavdosis E uden dog at ligne det trip
Jeg fornemmer også efter at have Aliaarhus's rapporter om cannabis, at han nogengange oplever noget lign. med stærk eufori og "kilden" i hele kroppen. Han skriver også at cannabis påvirker ham voldsomt, og kan opleve svage halluer og specielt CEV's som er meget kraftige og detaljerede...
Det er min overbevisning at nogen bliver voldsomt påvirket af cannabis, og opnår et trip der overgår de flestes
Nu bevægede jeg mig vist lidt væk fra topic

Men tilbage igen: Det kan være at din kombination af div. indtagelser, generelle psykiske tilstand og omgivelser har lavet en slags symbiose med cannabis'en, og givet dig en forlænget påvirkelse. Hvem ved, men det er i hvertfald spændende
Cannabis indeholder så mange ansigter og forskellige påvirkninger at hvert trip for mig ikke er det samme, og gør det til mit yndlingsstof nummer 1