Ja, jeg har desværre selv prøvet dem for nogle år siden. De virker, meget effektivt endda, men jeg blev så ramt af alle bivirkningerne at jeg blev nød til at stoppe med dem. Nogle mennesker (selvom jeg tror det er meget få), slipper dog for de værste bivirkninger, men vil stadig være plaget af utrolig lysfølsom og tør hud.
Jeg fik bivirkninger i form af
meget ubehagelige ledsmerter (kunne bl.a. høre min nakke knirke om natten når jeg skulle sove), det virker som Accutan virker ved at fjerne det "smøremiddel" man har i led. Jeg husker også at mine øjne var utroligt lysfølsome, Jaeh, ikke ret videnskabeligt fortalt, men jeg tror du forstår. Pillerne gav mig desuden en mindre ubehagelig trykken i hovedet og forfærdelige "sorte huller" i mit følelsesliv.
Da jeg stoppede med pillerne havde jeg stadig stærke bivirkninger op til 2 måneder efter. Jeg har endda læst om én på internettet, der var så uheldig at have bivirkninger i et par år, det er self. en sjældenhed, men bestemt ikke umuligt.
Få dig i hvert fald en lang god snak med hudlægen før du kaster dig ud i det. Og husk, lægerne er ikke altid lige gode til at fortælle om bivirkningerne.
Jeg er kommet tanke om noget mere jeg kan anbefale.
Køb det Prinoc jeg snakkede om; Når du har vasket dig med sæben er det meningen du skal tage Prinoc Gel på. Vask dig ca 3 gange om dagen med den sæbe, smør dig ind i Prinoc Gel ved første vask, og næste gang du vasker dig bruger du "Basiron", dvs. skift imellem de to salver/gels.
Du kan også få Roaccutan/accutan i form af salve. Så slipper du for de fleste bivirkninger, og produktet virker ganske effektivt.
Prøv endeligt så mange produkter i håndkøb som muligt, før du går til hudlægen, Basiron/Prinoc komboen er ganske effektiv

Husk iøvrigt også at få vitaminer nok. I Matas kan du få nogle kapsler med Zink og ølgær i, det er sgu et hæderligt medikament!