Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der burde da næsten være et trofæ af en art... Men hvordan havde i tænkt jer at det hele skulle foregå? Skal der være kvartfinaler, semifinaler, karakterer for jointens smag, udformning, osv..?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tjum... Cannabis cup'en bedømmer deres all-round kategorier på pottens styrke, smag, type 'high' og hvor godt den brænder.

Men jeg tror dog at man skal dyrke i verdensklasse for at opnå en god karakter i sådan en all-round bedømning.

Lad os dog bare bedømme på styrke og om skæverten er behagelig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg sætter 200 kr. på at det ender med at i bare ryger jer megabaske og bliver enige om at i allesammen er vindere, fordi alle er for skæve til at kunne bedømme noget som helst! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

exactly, derfor burde også være smagen, nydelsen og æstetiken der var det vigtigste, vi kan alle dyrke skunk der kan slå en elefant ihjel men det er ikke alle der kan få det til at smage godt.

Dedikeret medlem

p.i.t.a og dex, med alle de fede foreslag medregnes i herved i næste mandtælling af festudvalgsdeltagere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

iøvrigt var en af de oprindelige ideer med hampkamp ikke kun at levere et konkurrencedygtigt hampkampprodukt, men også at være med til at skabe et netværk af hampdyrkere, til glæde for alle fremtidige dyrkere og os selv.

vinderprodukterne skulle selvfølgeligt præmieres og fremhæves, men meningen var vel også at masseproducere frø og stiklinger til glæde for alle seriøse hampdyrkere.

en frø/stiklinge bank ville f.eks. kunne videreformidle til folk som var interesserede.

In our memories
Brugeravatar

Hehe... "Psychedelia's store bog om kunsten i at dyrke hamp! - inkluderer en gratis pose specialforædlet frø, forfatternes egen dræberurt!"

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg vil da gerne være med til at stable det på benene, men eftersom jeg ikke dyrker noget endnu, så kan jeg desværre ikke deltage - ku' være man sku' læse lidt mere om vinterdyrkning!

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af eb:
iøvrigt var en af de oprindelige ideer med hampkamp ikke kun at levere et konkurrencedygtigt hampkampprodukt, men også at være med til at skabe et netværk af hampdyrkere, til glæde for alle fremtidige dyrkere og os selv.

vinderprodukterne skulle selvfølgeligt præmieres og fremhæves, men meningen var vel også at masseproducere frø og stiklinger til glæde for alle seriøse hampdyrkere.

en frø/stiklinge bank ville f.eks. kunne videreformidle til folk som var interesserede.
<HR></BLOCKQUOTE>

er du tanke læser eller kender vi to hinanden privat [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af eb:
p.i.t.a og dex, med alle de fede foreslag medregnes i herved i næste mandtælling af festudvalgsdeltagere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

<HR></BLOCKQUOTE>

lige mine ord.
tanken om at mødes år efter med flere og flere dyrkkér er også helt cool.
i mit hovde.
men det skulle bare oganiseres ordenligt

ikke bare et lille hygge møde på staden med en 3/4 stykker.
nej det skal sq være kult.

Dedikeret medlem

p.i.t.a. er du på icq?

Medlem

jeg blev træt af alt det pita kebab spise her med hjem shit så here comes din svigermors drøm - Sir cliff [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

The young ones darling we're the young ones and the young ones shouldn't be afraid to live love while the flame is strong cause we may not be the young ones, very long

Tomorrow Why wait until tomorrow cause tomorrow sometimes never comes so love me There's a song to be sung and the best time to sing it is while we're young .

Once in every life time comes a love like this Oh, I need you, you need me Oh my darling can't you see The young dreams should be dreamed together The young hearts shouldn't be afraid And some day when the years have flown darling then we'll teach the young ones of our own.

Dedikeret medlem

øhhhh

bøhhh

bussemand

Medlem

desværre ikke, jeg har ikke engang min egen computer, men det kommer, jeg skal bare lige have den hentet (det har jeg skulle i 2-3 måneder [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ) og så skal jeg havde noget indernet så´en noet med brede dæk, så´ jeg håber at det køre til januar.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]