Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Nuuk, Grønland
Hej jeg vil lige høre om der er nogen af jer der kommer forbi her, som er og planter på Grønland. Er der det? Det kunne nemlig være rigtig fedt at udveksle lidt viden, da jeg tror at det er lidt anderledes heroppe end i DK. Ikke fordi jeg ikke vil udveksle viden med andre, men det vil bare være fedt. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hahaha grønland,

jeg thor ikke der kan vokse andet end ukrudt og snemænd der oppe.

nej du skal have fat i en hid/hps lampe,
før du kan gøre det,men jeg ved nu heller ikke hvor varm der er i sådan en iklo,

Junior medlem

Ja jeg ved godt at jeg skal ha´ en HPS eller HID. Jeg har en HPS. Det jeg er interreseret i er at udveksle lidt viden om at plante heroppe.(IDIOT)

[ 22 November 2001: Besked ændret af: yellow escimo ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hey du har du ikke læst de nye regler dit f.... saføldig kan du dyrkke der oppe du skal bare have lampen og og noget ventlasion

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Guffe, det kan sguda ikke komme bag på dig at han kalder dig idiot når du skriver om igloer og snemænd...

Junior medlem

Tak DEX det er sgu dejligt at der er en, som kan tænke sig lidt om. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Yellow isneger (sorry kan bare ikke lade vær´) hvor mange uger/måneder er det frostfrit i grønland, du kunne måske dyrke noget "ruderalis skunk" udendørs det tar ca. 4 måneder fra frø til høst ellers er der "ruderalis indica" den er vist kun 3 måneder om det men tilgengæld heller så ikke så kraftig i virkningen, hvilken bredde grad ligger Nuuk på.

Junior medlem

Hej PITA Her i Nuuk er sneen smeltet og jorden nok parat engang i slutningen af maj starten af juni måned. Og minusgraderne dukker nok op igen engang i slutningen af sep, så hvis det skulle være så er det nok den på 3 måneder jeg skulle vælge. Nu får vi og se, men det lyder da spænende. Har du mere info om disse sorter. Er de fra Canada eller hvad?
Og forresten Nuuk ligger ved 50. breddegrad

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]