Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: DK
ER DER NOGEN HERINDE I FORUMMET DER HAR NOGLE ERFARINGER MED JOHNNY'S SEED SERVICE.
ALTSÅ NOGEN DER HAR MODTAGET FRØ AF HAM.!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] :

Medlem

det samme spørgsmål er blevet spurgt med jævne mellemrum siden engang sidste år, brug søge funktionen det skader ikke, men ellers kan jeg sige at jeg kun har hørt godt om ham, hvad er det for en type frø du vil have? fordi hvis det bare er en pose blandet skunk frø så kan du da få nogen af mig (det vil blive noget af det samme du får fra ham)

Medlem

Geografisk sted: DK
Det lyder sku da godt.
Jeg vil da helt klart gerne købe/få en pose med blandede skunk frø.
Hvad har du da af forskellige slags??

Mvh blaUer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
okey mester hvor mange har du og hvilke er det.

jeg er måske også interseret

Dedikeret medlem

jeg har lige høstet 2 udendørs johnny reefer. det var nogle sjove små træer, med fin vækst og potensen tror jeg heller ikke fejler noget. måske de lige skal vænne sig til klimaet, jeg synes de var lidt langsomme.

jeg tror johnny er ok nok [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

en god blanding af california orange, durban/fig widow, blue african extreme, lady g, juicy fruit og en smule vietnamese black, neville haze, jamaica, nepal, thai, frøene er åbent bestøvede hvilket vil sige at hun og han planter har stået sammen og frit bestøvet hinanden, så der vil nok være rimeligt meget variation, men absolut kun gode planter, der er ikke voldsomt mange men der skulle da være til et par stykker, jeg havde en del problemer med skimmel og det ødelage det meste af min frø høst, men det er der råd for i løbet af vineteren.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
er de dyrkket indørs eller hvad.
men helt klart jeg er interseret hvad skal jeg give for sådan en flok der,

Medlem

nixen de er produceret under den største HPS af dem alle (og jeg ejer den), du kunne jo prøve at sende mig en email, ellers tror jeg nok at vi kommer til at bryde dit højt elskede reglement [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] forkertadresse@ofir.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]