Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 00:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Er der nogen der ved noget om Sinichuichi eller har prøvet det på egen krop? Jeg siddet og læst lidt om Sinichuichi, bl.a. på http://www.erowid.org/plants/sinicuichi/ og kan se at EP fører det. Jeg synes dets effekter lyder meget interessante, men så vidt jeg kan se er der mange der har brændt fingrene på det og har fået store smerter, diarré og ubehag :(

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det er rigtigt at det kan give ubehagelige bivirkninger.. mig nogle venner prøvede at lave noget the af det og den eneste virkning vi fik var ømhed i samtlige muskler i kroppen... det er vidst noget med at man skal putte det i noget vand og lade stå i solen i ca 24 timer og så drikke!! Men nu skinner solen jo ikke 24/7 såøhm????

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
vaishiyas skrev:
Det er rigtigt at det kan give ubehagelige bivirkninger.. mig nogle venner prøvede at lave noget the af det og den eneste virkning vi fik var ømhed i samtlige muskler i kroppen... det er vidst noget med at man skal putte det i noget vand og lade stå i solen i ca 24 timer og så drikke!! Men nu skinner solen jo ikke 24/7 såøhm????

Præcis den samme effekt jeg fik af det.
Det varede i ca. et døgn og var ikke specielt underholdende, så jeg valgte efterfølgende at smide det ud og har ingen planer om at prøve igen.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Jeg kunne ikke lige vente på nogle svar, så jeg gav mig bare i kast med det :)
Jeg lavede en kop the af 10 gram tørrede blade (EP's) og lod det trække i omkring 20 min (ved godt det er for kort tid), og drak den stille og roligt, sådan at jeg forsøgte at optage noget af det sublingualt. Smagen var ikke slem, men tæmmelig garvesyre-agtig.

Jeg er godt klar over at det nok var en alt, alt for lille dosis, så det følgende kan nok godt være placebo.

Anyways, rusen, hvis man kan kalde den det var ret besynderlig.
Efter ca. 30 min og indtil jeg gik i seng 4-5 timer senere var jeg påvirket på en eller anden måde jeg ikke lige kan sætte fingeren på. Jeg havde ingen fornemmelse af at være påvirket af noget som helst, ingen "summen i hovedet", ingen drømmeagtig fornemmelse, ingen drugged følelse i kroppen overhovedet, men alligevel var jeg sådan lidt stenet lam, men uden eufori. Sad bare og gloede fjernsyn og prøvede at tage mig sammen til at lave et eller andet interessant, uden held. Musik var kedeligt, normalt. Ingen auditive hallucinationer eller noget.
Jeg forsøgte også at sidde og tænke over ting, forsøgte at genkalde svundne minder - hvordan man så end gør det :roll: - men det kunne jeg overhovedet ikke koncentrere mig om.

Jeg var rimelig afslappet, men efter den 3. eller 4. time blev jeg stille og roligt mere og mere spændt i nakken og rykken. Dagen efter havde jeg stadig lidt ondt i nakken/hovedet. Jeg ved ikke om det var sinichuichi'ens skyld, men jeg mistænker den...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]