dankdawg skrev:
Astral,
jeg beder dig om at huske at du er i dette forum på tålt ophold. Jeg accepterer til nød dine tåbelige conspiracy-links, men nu er det ved at være nok. Racistiske udtalelser som du ikke engang kan underbygge er ikke velkomne i dette forum. Stop med den slags eller jeg må kyle dig ud igen. Endvidere, så bedes du fra nu af lade være med at poste links og citater fra conspiracy-sider med mindre du selv har nogle kommentarer til det. Ukommenterede links af den slags vil blive slettet.
Dette er ikke et oplæg til diskussion. Du kan rette dig efter det eller også er du ude igen. Det håber jeg du forstår.
Jeg tror du har misforstået mig...
Jeg er ikke racist, men jeg afviser heller ikke den gamle frenologiske videnskab om kraniernes betydning for intelligens, der er faktisk fysiologiske forskelle imellem racerne som faktisk ligger i det arvelige, det er ikke noget jeg har fundet på, men hvis du prøver at kigge i historiebøgerne så vil du også se at bestemte racer har hersket på bestemte kulturtidspunkter og det har været defineret af de enkelte racers særtræk...
Negere f.eks. er fysisk stærkere end hvide som oftest er og man kan faktisk tage gennemsnit af intelligens hos de forskellige racer og derfra bestemme en helt masse
Det har slet ikke noget med racisme at gøre
Men tror du at det er tilfældigt at Rotchild (en af de største bank folk nogensinde) og Rockefeller klanen er jøder?
Eller hva med Marx? og Lenins sympati med jøderne
Eller wolfowitz verdensbanleder og golfkrigs designer
Eller de nykonservative som er startet af jøder, eller Israels og den zionistiske lobbys indflydelse i europa og amerika
Det er noget som "alle" taler om i den arabiske verden
Jeg tror det vil være ret naivt at benægte fakta
Jeg skal nok huske at argumentere personligt for mit eget standpunkt iforhold til konspirationsteorier
Men hvis man vil kontrolere verden så er det bedst at have en finger med i spillet alle vegne, både på den ene side og den anden, kunne virke både fra lovens hånd og mafiaens man bør kunne sætte situationer op som sætter nogen dagsordener rent politisk fordi de har en global betydning, derfra kan man så styre samfundet ved at komme med en løsning på det problem man samtidigt skaber (hemeligt)...
Har du læstmachiavelli "the prince" ?
Den forklare meget godt hvordan politisk filosofi føres ud rent pragmatisk
mvh.
Hvilken del af "det er ikke et oplæg til diskussion" forstod du ikke? Hvis der kommer mere fra dig i denne sag er du ude fra dette forum. Stop så dit racistlort.