Citat:
Har faktisk haft en "bug" hallucination på lsd, dog ikke med følelsen af at der kravlede noget rundt under huden, først blev huden gennemsigtig, for at jeg derefter kunne se alle "afdelinger" i min hud på armen. Men efter jeg havda kigget på det et stykke tid, så det nærmest ud som om der lå en hel masse maddiker og vred sig inde under huden, p.g.a lsd´ens tendens til og få alting til og flimre/bevæge sig rundt, i kender det sikkert
Sjovt nok har jeg prøvet det samme, bare på svampe.. Og endnu mere wird min ven så det på samme tidspunkt som mig og det er ikke første gang det sker! Her var der også tale om en masse flimrende bitte så mikro organismer. Har dog aldrig oplevet af have dem i øjene som nogle skriver.
Det jeg oplevede i den periode var også ligesom noget kravlede på min hud. Det var godt nok wird. Kunne mærke det kravlede fra mit ben og eks. ind a mit øre. Tog lang tid at komme over men heldigvis er det gået væk med tiden.. Om det hedder Cokebugs eller speedbugs siger det ikke meget da jeg næsten ikke legede med disse stoffer, var over bevidst over at det var svampene. Har før følt at der var noget med de svampe, nogle underlige ting sker! Har tit tænkt på om det kan have noget med nerve systemet afgøre. Men det er desværre ikke helt let at finde detaljeret info om dette.