Hvis der ikke er nogle der gider kommentere mit smukke kunstværk må jeg vel selv gøre det
Ej, tænkte bare lige jeg ville tilføje lidt tekniske detaljer. Det er lavet i Photoshop med en penpointer, anvendelse af gradients og diverse brush-effekter. En grundskabelon er blevet kopieret i x antal eksemplarer, drejet 10 gr., formindsket med 10 % , gennemsigtigheden forøget med 5 % for hvert nyt lag.
Og så faldt jeg lige over
en svampetriprapport af mr. who:
Citat:
Lukker øjnene i. Fra dette øjeblik hvor jeg lukker øjnene i er der ingenting, der er normalt. Milliarder af trekanter, sammensat af farverne rød, grøn, blå og gul, danner et kolossalt mønster, der til sammen udgør en lang tunnel. Ligger med lukkede øjne og beundrer dette syn, det er virkelig utrolig smukt.
Da jeg læste tænkte jeg - wauw - det er så tæt på, hvad jeg oplevede, at det er svært at tro det kan være et rent tilfælde!! Er der andre, der har lagt mærke til, at der er en sådan regelmæssighed i psilocybin-CEVs??
Det kan åbenbart også opleves på 2c-B (
rapport af thirdeyeflood):
Citat:
Så så det ud som om et 2d billede af noget jeg opfattede som en port, blev projekteret i mange kopier bag hinanden så det ligesom dannede en tunnel. Jeg stirrede gennem tunnelen med mit 3. øje og jeg så mig selv ligge på et alter af en art i et stort tempel med enorme søjler, det var meget farverigt, og der var guld og ædelstene.
edit: denne regelmæssighed kaldes tilsyneladende en "form constant" og der lidt info om det på
wikipedia. Der er også en
tråd på bluelight man ku holde øje med. Der er dog ikke meget info endnu.