Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MANGE TAK!
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil bare sige mange tak for alt den respons jeg fik på mit spørgsmål! I næste uge ligger jeg vejen forbi staden, og starter med nogle mexicanske! Tak i store vismænd!

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Hejsa.

Jeg vil nu ikke fornærme dig, rolf, men jeg synes at det (generelt) bliver lidt overdrevet, at man aldrig skal trippe alene. Det er klart at en side som vores ikke skal opfordre til at tage stoffer, hverken alene eller sammen med andre, og jeg vil heller ikke være skyldt i det, hvis han nu løber amok - men hvem gør det på svampe?! Så for min mening, jeg tror at de fleste her i forumet godt kan tåle at trippe alene på svampe - også første gang. Det kommer selvfølgelig an på, hvor megen erfaring man har med andre stoffer, set&setting osv. Jeg vil nu ikke opfordre dig til at trippe alene, men hvis man ser på realiteten, så tror jeg at de fleste førstegangs-trippere på svampe tripper alene, uden at der nogensinde er sket noget. Man skal bare huske ikke at tage for meget første gang, men heller ikke for lidt *g* da første gang bliver den bedste Billede

Jeg ønsker dig held og lykke og god fornøjelse og vær nu ikke _for_ bange Billede

Xanadu

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Hej Rolf.

Jeg tror nu heller ikke der er den store fare ved at trippe alene.. men jeg ville synes det ville være enormt kedeligt at trippe alene.. så er der ingen man kan dele sin oplevelse med. Alene vil man sikkert bare sidde derhjemme og fordybe sig i noget musik - lidt kedeligt, efter min mening. Det er også som om man får et vildere trip hvis man er flere, da man sammen kan køre trippet op.
Min favorit, er sammen med et par gode venner og så ud i naturen, om det er lyst eller mørkt er for så vidt lige meget.. når det er mørkt synes jeg at der er flere visuelle effekter, og man kan derfor godt blive ret skræmt - hvilken også kan give en de lækker følelse i kroppen *G*

Venlig Hilsen

TM

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg er ikke så meget for at tage længerevarende psychedelica som f.eks. svampe alene. Hvis man bare sidder på værelset alene og tripper og hører musik, kommer hjernen til at køre i de samme mystiske tanker, hvilket let kan give et bad trip. Alt for meget mindfuck. Så hellere (efter min mening) tage svampene hjemmefra og gå til en god fest når man har vænnet sig lidt til virkningen. Det tager opmærksomheden lidt væk fra trip-tankegangen.
Men jeg mener nu stadig at det giver langt mest at trippe i naturen sammen med et par gode venner.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Yeps, jeg giver Rolf og Darkraver fuldstændig ret. Jeg ville heller ej, og nødigt trippe på noget ud over 3 timer, alene! For mig har det givet nogle ubehagelige "mind fucks!" (som Darkraver også siger), og det kan godt virke ret dårligt på en førstegangs tripper. På den anden side, så skal man sku ikke være bange for effekten af et trip, man skal vide hvad man gør osv.
Tripning er en speciel følelse, og bliver man først bange for den, kan det sku ende (efter min mening) ret skidt..

Men SwarmpJ, hav en god tur Billede

Mvh. Loonie

------------------
~Laws without victims serve no purpose other than to increase crime~

[This message has been edited by Loonie (edited 17-08-2000).]

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Hejsa,

jeg giver Darkraver og de andre også ret. Det er selvfølgelig sjovere at trippe sammen med andre, risikoen for en bad trip er mindre, og de andre kan hjælpe en hvis det alligevel går galt. Hvad jeg mente med min post var, at hvis SvarmpJ ikke behøver at være bange i forvejen, skulle han alligevel beslutte sig for at trippe alene første gang på svampe. For alt for mange bekymringer i forvejen er jo også den bedste vej til en bad trip. Men som rolf også skriver, pas på med mængden og tag maks. ca. 1,5g første gang. Have a nice flight Billede

Hilsen,
Xanadu

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei !
Jeg ser på tripping som en forberedelse og TRENING på å dø.Ikke bare det såklart, men det er DET som er drivkraften min og hensikten min med å trippe. Når du dør er du overlatt helt til deg selv. Det er DU som skal DØ ALENE når dagen kommer. Du må helt på EGENHÅND akseptere det som skjer i dødsøyeblikket. Tripping på svamper LÆRER deg å AKSEPTERE alt. Det lærer deg å flyte i ekstreme landskap, du opplever evighet og ego-død, noe som kanskje kommer godt med når du en gang skal legge ut på den siste reise.
Første gang man tripper er det kanskje en fordel å ha med seg en trippepartner du er trygg på. Men etterhvert bør du lære å innta svamper alene i mørket, det er først DA ting virkelig begynner å skje. Fikser du denne testen, så kommer du til å være trygg på livet OG døden. Du er fortsatt ung, ikke stress med å innta hallusinogener, les og hør på andre, samle informasjon om tripping og dens historie. Jo mere du vet om hallusinogener, jo tryggere vil du bli på det.
Lykke til!

Insane psychedelia user!

Jeg får næsten altid sådan en fornemmelse når jeg er på svampe med mine venner, når jeg får det dårligt så tænker jeg sådan noget som "du kan ikke blive sindsyg af det, se de andre er jo ikke sindsyge..nej men jeg bliver nød til at klare trippet alene..alt i livet må man klare alene", det er altså weird som svampe leger med ens mind, men egentlig så er det jo sandt nok.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror jeg ta'r en go' shaman-session en dag alene... hvad det skal være på, ved jeg ikke endnu, men det bliver nok syre eller Psilocybe Tampanensis, som efter sigende skulle være meget filosofiske.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]