Shit, hehe, jeg kan mærke at mange diskussioner i denne tråd bliver splittet til mindre tråde

.
Ang. dødsstraf, så må jeg give Magnum ret i at den absolut ingen effekt har. Det er de færreste mordere der overvejer om et mord er værd at udføre, i forhold til straffen. Og hvor mange mordere går ud og gør det samme igen, medmindre de er psykisk ustabile? Det er ikke logisk at give dødsstraf for en irrationel handling, som f.eks. mord.
Myrder man dem der f.eks. er psykopatiske, og kunne finde på at gøre det igen, i stedet for at give dem professionel behandling, er det så ikke indirekte racehygiejne?
Hvis jeg skulle indføre en lov, så ville det være en lov der gjorde al brug og handel af stoffer i det offentlige rum ulovligt, medmindre man havde en brugerlicens. Licensen kunne være en form for armbånd eller kort, som brugeren skulle bære hvis han/hun var påvirket i det offentlige rum (i byen, diskoteker, osv). Alle stoffer skulle tilgengæld være tilfængelige gennem kontrollerede depoter, og stofferne skulle kun kunne udleveres når man viste gyldig legitimation og en brugerlicens. Hermed kunne man sikre at hver person kun fik nok til eget brug, og dermed kunne man (i en fornuftig grad) forhindre overdrevent videresalg til mindreårige.
Så kunne man endelig få flyttet ansvaret over på dem der ved hvad de har med at gøre, og opfordre de uoplyste til at lære noget mere.
Herudover skulle det være lovligt at lave designerbabyer, og frasortere de handicappede inden de blev født. Jeg er imod racehygiejne af levende individer, da det medfører unødig lidelse, men hvis vi ikke snart selv tager den naturlige udvælgelse i egen hånd, får vi endnu flere nedarvede sygdomme. Jeg har f.eks. arvet en astma, hvilket ikke ville være muligt hvis ikke vi havde opfundet behandling for sygdommen (min far ville være kradset af inden han var kønsmoden). Hermed er den "syge" gren af familiens gener overlevet, og hvorfor har man ikke helbredt den ved at frasortere de "syge" gensammensætninger af mig, så jeg blev født uden skavanker? Det ville garanteret møde massiv religiøs modstand, men det ville lette samfundsbyrden enormt, og samtidig medføre at færre mennesker led af arvesygdomme.