Indtil for 3-4 uger siden havde jeg ikke prøvet amf...
Så skulle der lige ske noget, og jeg fik endelig fat i en der kunne skaffe noget. (hvilket var svært for mig før da alle jeg kender der sniffer indtager cola)
Men ville jo gerne prøve det... Så blev det ½g. Så købte jeg to lidt senere på ugen. Det blev nuppet over en weekend der egentligt ikke var noget gang i, amfen var det der fik den weekend til at være noget.
Om onsdagen købte jeg så 5g til. De blev så snuset og bombet sådan lidt hist og her.
Jeg blev egentligt skuffet, da jeg prøvede det første gang. Og anden og tredje. Rusen var kedelig, jeg kunne ikke rigtig mærke noget. Noget skod gadeamf med den velkendte konsistens af marcipan. :S
Stinker af gadeamf, smager ikke godt, river i næsen og slår ligeså hårdt som bagepulver... Næsten

Jeg fik så fat på en anden, som havde meget bedre. Det var de 5g. Ham har jeg købt af siden, nu har jeg rundet de 10g amf på ik særlig lang tid. For sjov tog vi lidt i hverdagene, og vi kunne selvf. ikke sove. Så måtte der lidt mere ned næste morgen for at klare work, og det går jo ikke.
Sidste weekend sov jeg ikke fra kl. 6 fredag morgen, til kl. 18 tirsdag, grundet 5g amf, og samtidig modtog jeg min pakke fra
http://www.getyourdrugsfrombent.com indeholdende 100caps Ephedra Super caps samt guarana ekstrakt.
Det begyndte jeg også lige at lege lidt med, og undersøge hvad det var. Også i hverdagene, for efedrinen peppede mig voldsomt op sammen med et massivt tjaldforbrug grundet årets høst, lige nu sidder jeg med alt for meget efedrin, guarana, tjald, nikotin i kroppen, har totalt lyst til amf, men skal lade være. Har igen ikke sovet siden kl. 05 denne gang fredag morgen, købte 3g fredag.
Smuttede op og kiggede på nye lokaler til en lille rygerklub, røg en helvedes masse pinde, og tog lidt af amfen... Meget lad os hellere sige det. Det var faktisk næsten væk, jeg kom hjem sent her i fredags, eller lørdag var det, og stenede TV hele natten.
Kl. 5 om morgenen ringede en af mine gamle klassekamerater til mig og spurgte om jeg kunne sove, næææ. Det kunne de heller ikke. De havde været på Rebæk Bodega hele natten, havde tyllet øl og bombet ninjamel i store mængder (ca. 5g)
Tog så hjem til dem ca. 17 kilometer væk. Var så skæv i kraniet at jeg missede den bus jeg havde tænkt mig at ta, tænkte ik på at togene kørte, men blev så lidt sur over at den næste først kørte om tre kvarter pga det var lørdag morgen.
Skod, jeg tog en taxi, og måtte aflevere den nette sum af 204kr og en hel del tålmodighed, for FUCK han var provokerende ham undskyld udtrykket "perker" der kørte den. Han var sådan set flink nok, og jeg havde snakkeren på, så vi snakkede, men jeg var lige ved at fyre ham en til sidst, han sagde noget dumt...
Kom derover, og vi gik i gang med at tage livet af 10g god ryger.
3 personer, tre sofaer, en HEL del amf, joints, kæderygning af smøger, efedrin, guarana samt et par grønne, så stenede vi for vildt, indtil kl. 12. Så smuttede jeg hjemaf, efter at have købt 1g til. :S
Endte med at jeg bombede det og nu synes jeg godt at jeg vil sove...
På meget meget kort tid har jeg gået fra ikke at have prøvet amf, til at være totalt glad for det.
Så pas på derude, jeg trapper voldsomt ned, men sidst jeg gjorde det (med tjald) var Nytårsaften, og jeg holdt det i 4-5 måneder. Så Nytår igen, det er først nu jeg begynder at mærke at det belaster mig. Det er det ikke værd, men jeg kan da tænke nogenlunde klart...
Eller det vil vise sig hvis eég ikke kan forstå hvad fanden det er jeg har skrevet her i dag nu
Amf er noget shit, du bliver så fucking rastløs, nærmest modsat hash. De to første gange jeg prøvede amf kunne jeg ikke rigtig mærke noget, men blandet med hash, så fik jeg fart på, nu nupper jeg ikk feta uden noget ryge-ost, get it ?

Derudover kan man ikke sove, noget som er rigtig skod... Elsker at kunne sove
Jeg ville 1000% hellere have cola, men det er så fucking dyrt, men også godt det samme, ellers ville jeg være på cola hele tiden
Edit: Dog får jeg ikke tudefjæs på, men det kan måske have noget at gøre med hashen og div. andre ting jeg fylder mig med ?
/Undskyld sproget, er rimelig blæst på alt :S
Take care outthere, tror jeg vil ryge mig en joint :twisted: