Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Ja det er klart men hvor mange svarer egenligt på de spørgsmål der bliver spurgt om???

Og hvad hjælper det at man får af vide af en nørd at man kommer på forsiden af E.B osv...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Det hjælper ikke, og det var en dum kommentar, men helt ærligt?! Lad nu være med at forsvare ham alt for meget...

Titel:
hooksi skrev:
Ja det er klart men hvor mange svarer egenligt på de spørgsmål der bliver spurgt om???

Og hvad hjælper det at man får af vide af en nørd at man kommer på forsiden af E.B osv...

Rolig rolig.....!

TheBo skrev:
3-4 dage skulle jeg mene var nok.

Det vil jeg mene er meget forskelligt fra person til person.. Ved mig skal der helst gå et par uger.. Og det er så vidt jeg ved heller ikk sundt at tage det så tit.. Altså for hovedet.. Man skal da lige have tid til at analysere sit trip og få puttet noget af det man har lært om sig selv, andre osv. ind i ens hverdag.. Men hvis man kun er ude efter fest og farver er det jo ligemeget..
Men igen.. Hvis det skal gøres flere dage i træk (ikk at jeg siger det skal) er min erfaring at man skal have ca det dobbelte for at få samme effekt..

Senest rettet af System-Failure 29 nov 2005 23:15, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Aske^POT^ skrev:
Man skal da lige have tid til at analysere sit trip og få puttet noget af det man har lært om sig selv, andre osv. ind i ens hverdag..
Men hvis man kun vil have fest og farver ud af det har det jo ikk nogen betydning.. :roll:

Jo, jeg mente selvfølgelig også kun den fysiologiske del af det. Altså at man burde kunne få effekt igen efter en kort periode. Om man så synes, man gider det er jo en anden sag.

Titel:
TheBo skrev:
Aske^POT^ skrev:
Man skal da lige have tid til at analysere sit trip og få puttet noget af det man har lært om sig selv, andre osv. ind i ens hverdag..
Men hvis man kun vil have fest og farver ud af det har det jo ikk nogen betydning.. :roll:

Jo, jeg mente selvfølgelig også kun den fysiologiske del af det. Altså at man burde kunne få effekt igen efter en kort periode. Om man så synes, man gider det er jo en anden sag.

Hehe.... du nåede lige at svare inden jeg fik lavet den om..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
hooksi skrev:

Om det er helt normalt, at man skal op på 3-4 g før, man ser rummænd???
Ja, det er vist på en dose af den størrelse, de begynder at vise sig...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
ManFromAnotherPlace skrev:
hooksi skrev:

Om det er helt normalt, at man skal op på 3-4 g før, man ser rummænd???
Ja, det er vist på en dose af den størrelse, de begynder at vise sig...

Det er formig personligt ikke umuligt at mærke noget der virker ret alien for min psyke på en sådan dosis :P

Men pas på med sådanne doser! De kan godt være overvældende!

Hvilke svampe taler vi egentligt lige om? Jeg formoder det er Psilocybe cubensis..?

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Hooksi: Grunden til at folk svarer på den måde de gør, er nok at nogle( mange) herinde ikke læser på deres lektie inden de putter en hel masse i hovedet! Og det har din ven Daniel tydeligvis heller ikke, idet at han ( jeg formoder første gang) prøver svampe og blander det med skunk og coke!
Og at han næste morgen igen bare lige tager et svampetrip mere! Og hvis han havde læst bare en smule om tingene ville han også vide at han selvfølgelig ikke ville få samme effekt næste morgen, da han aftenen før har taget svampe! Bliver fanme snart harm over alle de her indlæg der har været i den sidste periode, hvorfor er det lige at i ikke læser en skid om tingene og bare stopper det i hovedet? Jeg læste personligt længe om stort set alle stoffer inden jeg prøvede noget andet end hash! Undskyld for det sure opstød, men det er bare den linde strøm af lorte post´s og folk der bare ikke aner hvad de laver, men alligevel gør det uden og tænke på konsekvenser der pisser mig lidt af... :evil:

Senest rettet af Fluffy McPooch 30 nov 2005 21:20, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
@zachyon

er fuldstændigt enig...
det er for uforsvarligt at bare rende rundt og tro at man kan holde til at vælte 3-4 forskellige stoffer i sig....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ja det er det, jeg fik måske lige lidt rigeligt Pms i det sidste jeg skrev, men jeg synes bare det er vildt at folk ikke læser bare en lille smule før de bare vælter hovedet fuldt af forskellige ting, specielt i det henseende at combo´er er meget sværer og styrer end hvis man kun holder sig til en ting, så folkens læs på siden, det er jo ligesom det den er her til!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Lad nu være med at skabe jer. Med mindre I kan komme med en god grund til at kombinationen svampe, kokain og cannabis skulle være farlig, så lad være med at brokke jer over at andre gør det.
Men ja, danielra lyder som en der ikke har sat sig ind i hvad han laver, og langt fra har nok respekt for svampene. Jeg kan tage fejl, men det er nu det indtryk jeg får af at læse tråden. Trods det, synes jeg at eb's svar var rimeligt lamt..

Daniel du skrev:
Citat:
ja tolerence.... men havde forventet lidt mere af 2 g... men what the fuck næste gang bliver det vel bare 3-4 gram og så man man se hvad se hvad der sker..

Der får du det til at lyde som om du tror, du vil have samme tolerance næste gang du tager svampe. Det vil du højst sansynligt ikke, den tolerance du oplevede på andendagen, er sikkert allerede forsvundet, så lad være med at tage for meget næste gang..

Titel:
Dedikeret medlem

jeg sætter tingene på spidsen og masser af unge uoplyste eller ligeglade unge liv forsvinder i øjeblikket fordi de blander forskellige substanser.... jeg aner ikke om denne kombo er livstruende, men det har vel også noget med den enkeltes tollerance og erfaringer at gøre... men for mig lyder det fuldstændigt vanvittigt og mon ikke der er røget en del alkohol ind også?

hvis psychedelia er et hr sted nytter det vel heller ikke at sige at kombo drug indtag er cool?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

eb skrev:
hvis psychedelia er et hr sted nytter det vel heller ikke at sige at kombo drug indtag er cool?

Jeg forstår ikke hvad du mener? Er kombinationer da konsekvent farlige? Nogen er, ja - men da ikke alle. Hvis psychedelia er et hr sted, nytter det vel heller ikke at sige at stof indtag i det hele taget er cool - eller?
Nogle ting er direkte skadelige for sind og krop men da heller ikke alle. Ligesådan med komboer. Der findes jo mange flips, som man har forsket en del i.
Jeg vil mene at rigtig HR, er at oplyse om hvilke flips og kombinationer der er direkte skadelige/livstruende og dem der er prøvet af uden nogen større fare. Og ja jeg er klar over at visse folk ikke vil reagere på samme kombination som andre, men det gælder vel også stoffer i det hele taget?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]