Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Nu er jeg fandme vred hvis ikke Ryger Bong er blevet smidt ud af psychedelia inden mandag D. 14 forsvinder jeg og alle mine frø og alt mit væsen fra dette forum for ikke at vende tilbage, jeg gider ikke hver gang man går ind på et topic så er det fyld med lort, nu er det slut, nu må moderatorene eller loonie træde til [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Helt enig med Sir Haze!

Ud med den mindre intelligente Ryger Bong!

Hygge fra MoS

"Jesus saves, but Buddha makes incremental backups"

Senest rettet af MoS 21 feb 2004 12:10, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Der er jeg personligt imod!
Jeg kan sagtens se det fra jeres synspunkter, og jo jeg synes sgu også han er en nar, meeeen...!
Så burde vi også have smidt ER ud for længe siden! Han kørte jo den samme stil i starten [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Der er jo så meget!!!
Hvis vi begynder at smide folk ud, så skal grænsen jo trækkes et eller andet sted men hvor?
Jeg stemmer mere for en midlertidig udelukkelse!

Lige en ting - the king blev smidt ud efter 2 dage eller sådan - såeh - jeg kørte godt nok en onderen svineren newbie stil i starten - men jeg var ikke direkte plat at høre på - ligesom BONGEN han er - såeh - jeg ved squ ikke - at smide ham ud er drastisk - men på den anden side vil jeg squ hellere have at sir haze er her og ikke en eller anden newbie ass - eventuelt snak med ham - og hvis det ikke hjælper - well - kick tha guy in die assen *gg*

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg er faktisk enig med E.R

det kan ikke være rigtigt at vi skal miste nogen af de mest "vidende" medlemmer her på siden pågrund af sådan en spade!
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[ 09 Oktober 2001: Besked ændret af: ANALOG ]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
giv drengen en chance.... men bare EN!!!!!!!!!!!! bommmert... så borvis ham i hvertfald et stykke tid

Insane psychedelia user!

Synes ikke at jeg har lagt mærke til hvad han har skrevet men hvis jeg skal vælge imellem ham eller haze så tager jeg sgu haze....

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Hmm... Han kan sq da bare lave en ny profil hvis i udelukker ham...?

Dedikeret medlem

naarj man banner jo bara hans ip, så ok hvis han har dynamisk er det selvfølgelig ikke helt muligt.

Insane psychedelia user!

Flot i 2 bare giv ham gode råd...

Medlem

Det lyder til at vi er nogenlunde enige om emnet, og ADB jeg kan godt forstå dig, men grænsen må trækkes på et eller andet tidspunkt, jeg mener ikke at der skal laves en liste over hvad man må og ikke må, det må baseres på alm. civiliceret opførsel, jeg mener det er i orden at flambere folk en gang imellem hvis de har dummet sig eller bare er lidt lamme, det er en del af det, såvidt jeg erindre har mig og ELV stadig en omgang øretæver vi ikke har fået fordelt dengang hed han godt nok SHAMAN og jeg SATIVA, det kan godt være jeg tar´ fejl men jeg tror ikke de nogensinde bliver delt ud, det var mundlort i et øjebliks vrede, og det er kun fedt det gi´r folk noget at ryste på hovedet af, men en person som RYGER BONG er her kun for at ødelægge og spille lam det er garanteret FLEMMING the lemming fra "dumme narkomaner" tråden og helt ærligt hvad er det store problem det er jo bare et fjols, jeg hved ikke med jer men jeg har ikke fundet en tråd fra ham der indeholdt brugbare oplysninger, så ADB hvad forsvarre du egentligt.....INGENTING (intet ondt ment mod ADB, bare lidt naiv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] )

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Jo jeg kan da godt se hvad du mener, dog ikke det der med naivitet men hva faen!!!
Hvis de fleste mener at han skal, så skal han ud. Jeg mener dog stadig at der altid vil være tvivl om hvor grænsen går.
Hvornår er man en nar? Hvornår er man for dum? Hvis idioten smides ud, ja så kræver jeg en præciseret opstramning af " reglementen ". Det må være enten eller!
Enten opfører man sig ordentligt, eller også så ryger man ud! Sådan ser jeg på det!
Generelt er jeg imod autoriteter og reglementer, men hvis det er den eneste løsning,sååå.!

Så det er dig der er SATIVA - jeg troede squ at han smuttede - pis - nu har jeg gået og grinet over ham - og så er det bare dig *lol* fedt nok - jeg kommer og giver tæsk i hashrygning den 25 - sådan er det bare *lol*

Men angående RYGER BONG - jeg ved at det ikke er flemming - fordi jeg ved hvem flemming er *gg* men lad os da bare riste ham bongen......

Medlem

I´ll be waiting [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

jeg troede sgu også ego var smuttet, nå men hvad fanden, lad os se hvem der kan ryge mest hash [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

ADB fint nok med en opstramning af reglerne, men har vi overhovedet sådan nogen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Hvor svært kan det være? Lad demokratiet bestemme...Jeg stemmer for han ryger sin bong et andet sted [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Hmm... Det kunne da være et forslag til en ny afstemning... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Tjah, jeg har sgu ikke lagt mærke til, at han kronisk har opført sig åndssvagt, som visse andre, men hvis det er en generel holdning...

Desuden, så vil jeg ikke hellere have Sir Haze på boardet end Ryger Bong, hvis det skal være efter dét princip, der køres med, at man hellere vil have en bestemt person på boardet frem for en anden.

Dagsorden:

Præcisér reglementet.
Sørg for, at det bliver håndhævet.

Det er ikke noget med en bestemt person - like - jeg syntes squ bare at folk der har været her i længere tid har nogle rettigheder - ikke at man fordi man har været her i lang tid bare kan smide folk af - men jeg vil squ hellere have nogle hardcore erfarne gutter end en fucking newbie der ikke engang kan snakke/skrive i en ordentlig tone....

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Sir Haze, al respekt men jeg synes ikke det er rimeligt at du kan tro du kan få folk smidt ud af boardet ved at true med at gå.
Men, du har bestemt ret i dine argumenter, jeg har aldeles ikke hørt noget som helst konstruktivt fra Bong, og ville ikke være ked af at se ham forsvinde fra boardet. Det ville være helt fint med mig hvis man indførte en eller anden politik, så indholdsløs/hjernedød flaming kan stoppes. (med tryk på indholdsløs, det er sku helt ok at man godt kan blive lidt grov i det her forum, *stikker til Elven Raver* men hvis man ikke har noget som helst konstruktivt at bidrage med skal man sku ikke komme og ødelæggge det for os andre)

Hæ hæ - mine flamere er squ da meget konstruktive - hvilket alt jeg gør jo egentlig er..........

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]