Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 14:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Akryl :)
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Flexen har sku været kreativ igen idag...
Denne gang står menuen på akryl billeder, og det er absolut første gang jeg prøver det... Men tjek det alligevel... Synes selv det er rimelig grimt at se på... Men jer om det :)
Billede
Billede

Titel:
Dedikeret medlem

Måske en lille smule grimt, har du nok ret i ;-) Men jeg har osse selv lige købt noget akrylmaling til et lille projekt, og jeg er sikker på, at mit eget bliver langt værre.
Men øvelse gør jo et eller andet...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg kan godt lide dine billeder. Kan godt lide det lidt anonyme ansigt og det insektligende dyr på billede 1. Alle farverne gir også en dejlig glad, natur stemning.
Billede 2 er også godt, manden nede i hjørnet ligner enten at han synger eller ser chokeret ud, det er rigtig godt!

Synes godt du kan være tilfreds med billederne!

EDIT: Som du selv siger er det jo første gang..

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg synes de er ret flotte.

Jeg kunne godt finde på at købe det første maleri, hvis det var til salg. Vil dog gerne se den i virkeligheden først :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg bryder mig slet ikke om det første, men jeg synes til gengæld, der er noget ved det andet. Der er dog stadig en del at arbejde på, synes jeg. Jeg kender ikke til selve det tekniske aspekt, men strukturen i billedet synes jeg bliver brudt for hårdt af den meget iøjnefaldende guitarist nederst til vensre. Resten af maleriet bliver ladt i stikken af hans fremtrædende position. Særligt undrer det mig, hvad den vage tegning i nederste højre hjørne skal gøre godt for, når nu den alligevel er så relativ nedtonet. Desuden synes jeg, der er et par yderligere forstyrrende elementer i billedet.
Jeg vil anbefale dig at arbejde lidt med strukturen, således at hele maleriet kan bidrage til udtrykket.
Men jeg kan lide tendensen. :)

Titel:
Dedikeret medlem

Bo > Hehe, så glæder jeg mig til at se dine værker engang...

GHB on GHB > Tak for ros :)

Ali > Mange tak for ros, tror i første omgang ikke lige det er til salg :twisted: da jeg egentlig er kommet til at love min mormor det i julegave :)
Men vi kan da godt finde ud af at du kigger...
Ellers har jeg et par ting på udstilling i ridehuset i december engang... Der kan du jo også kigge, regner med at tage det med... Men det andet er for det meste computergrafik...

Gachine > Kan godt se hvad du mener med det, men synes der manglede noget på billedet... Mht. de små tegn er jeg super enig med dig... De skulle bare ikke have været der :)

Men jeg har lige været i søstrene grene idag, og bruge 170kr på lærreder, så mon ikke der var lidt flere på vej... Er blevet helt bidt af det her :)

Tak for kritik allesammen, både den konstruktive og også de gode ord.. Er ret overrasket over at folk kan lide det, specielt fordi det er første gang... Men jeg har jo lidt tegneskills når vi snakker photoshop osv, så det kan være jeg bare SKAL være kunstner :)

^Er super stresset og træt nu, lyder nok rodet... SORRY...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg er synes, du skal arbejde videre med billede 1, det ligner for mig et billede, som er igang med at blive lavet.
Eksempelvis kunne du sortere nogle af farverne fra, så der ikke er så mange på det.
Billede 2 synes jeg er færdigt, og kan godt li' det. Jeg synes faktisk, stik modsat af hvad Gachine siger (vi har som altid delte meninger!), at guitaristen er fremragende på billede 2. Hans udtryk stjæler nemlig ikke for meget af billedet, da han er ret neutral i sin positur, han ligner en musiker, der er vågnet op på scenen foran 10.000 tilskuere efter et langt trip (kay fantasien løb lige af med mig). Den lidt nedtonede profil, du har lavet i højre del af billede 2, er et ansigt, man først lægger mærke til efter lidt tid, hvilket jeg (sorry Gachine) synes fungerer godt på billedet.
Men overall synes jeg du skal afprøve nogle simplere kompositioner, med færre farver...Motiverne er fede nok efter min mening, men lidt rodet! :-)

Ønsker mig selv et staffeli i julegave, har ikke malet akryl i et par år, så jeg vil give det en omgang igen i det nye år... Det er meget terapeutisk og føles fedt...!

Glæder mig til at se flere af dine værker.

mvh
-Drum

Titel:
Dedikeret medlem

Hey, Flex, smækker du så ikke noget af dit fotoshop-art op?

Titel:
Dedikeret medlem

Tjooh, kunne jeg da godt...
Synes bare ikke så godt om det selv...
Ville heller ikke have haft dem med på udstillingen, da jeg ikke synes det er "rigtig kunst" når det er binære tegninger...
Det var min chef der bad mig om udskrifter til udstillingen, og ham vil man jo ikke lege med, vel ;)

BilledeBillede
BilledeBillede

Og denne her er jeg pt. igang med
Billede

Titel:
Dedikeret medlem

Har du selv lavet dem fra bunden af?

Titel:
Dedikeret medlem

Altså, jeg startede fra toppen, men ja :)

Titel:
Dedikeret medlem

De er satme godt nok blærede! Flere af dem.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ja, det er faktisk imponerende flot. Jeg kan især godt li' det nye du er igang med.
Me'r!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det kan sagtens være kunst selvom det er binært! De er da for fede! Især det sidste. Du må endelig smide det op igen når det er færdigt. Rigtig godt tegnet.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
flex, hvorfor dog gemme dine kunstværker? De er meget imponerende! Kan rigtig godt li din stil - ret syret.

Titel:
Dedikeret medlem

Er det fjerde billede i øvrigt inspireret af Donnie Darko?

Titel:
Dedikeret medlem

Tak for rosen allesammen.. Er ved at være overbevist om at jeg skal igang igen, og som ali siger, ikke gemme det så meget :)

Nr 1 og 3 er inspireret af anarchy online, 2eren er vice city, 4eren er rigtig nok inspireret af darko, og det sidste er inspireret af en film jeg engang har set, men ikke kan huske navnet på :(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Drop lige den der falske beskedenhed! Du ved vist godt at du har talent, det er jo tydeligt...
Det sidste billede (du siger du er igang med) er det, jeg bedst kan lide; det minder mig utrolig meget om en af mine favorittegnere Moebius...
Du har lavet de sidste her med et Wacom board, ikke? Hvilket program?

Synes du har en fed stil, flex, de sidste er efter min mening bedre end acryl-billederne.

Glæder mig til at se mere!
8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Alt i alt rigtig fed kunst.:)
Akrylmalerrierne er ikke lige min smag (hvis de havde været musik ville jeg muligvis have elsket dem), men de er ganske fine.
Jeg kan dog bedst lide nr.2 selvom nr. 1 virker mere harmonisk og rart og kikke på.
Jeg synes godt at jeg kan se meningen med guitarmanden i billede 2, men som Gachine nævner, synes jeg også at manden med guitaren tager alt for meget fokus i et ellers interessant landskab.

Af de tegneserie inspirede billeder er nr. 3 og 4 min favorit. Og det sidste du har gang i, er intet mindre end fantastisk i mine øjne. :D

Laver du tegneserier?

Titel:
Dedikeret medlem

Billede

Så er der nyt fra flexen..
Denne gang tegnet med en IO fra logitech.. De er satme nice :)

Edi: Hov, havde da slet ikke set de sidste svar..
Bruger ganske rigtigt wacom, og udover det leger jeg med photoshop, psp, fireworks og freehand...
Og så laver jeg en del i flash, men det har ikke så meget med tegninger at gøre :)
...nærmere popdivaer og t-shirts...

Laver ikke tegneserier, endnu, da det er super tidskrævende, men har da overvejet det en del...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]