Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vig, Danmark
Hvis du har lidt oplysninger om følgende ting hvis du evt har prøvet noget af det??:
Red Alert
Mole
N-efed

MVH Apache

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Apache,
jeg har prøvet alle tre produkter,
Mole og N-efed er vist nok helt det samme: ekstrakt af guarana, kola nød og grøn the. Forskellen er kun farven på kapslerne. Personligt var jeg ikke specielt tilfreds med dem, da de ikke giver det samme sus som ephedra produkter. Som opkvikkere er de dog effektive.
Red Alert er et udemærket produkt og prisen er ok. For optimal effekt så indtag 3-5 kapsler - så rykker det. Personligt er jeg en stor fan af ephedra produkter - da de giver et godt kick uden sideeffekter.

------------------
zIoN iS fOr ReAl

Junior medlem

OK, Tak for oplysningerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er absolut ikke enig med dig smurf!
Guarana 22% er da ok, men det er jo stadig kun koffein/guaranain !
At betale mellem 50-150 kr. for et kick - der nærmer sig amfetamin eller kokain, men ikke har desideret bivirkninger er da ikke dyrt!
Måske er det de forkerte Herbal XTC produkter du har prøvet - det findes trods alt rigtig mange dårlige produkter på markedet. Det vigtigste at gå efter når der skal købes Herbal XTC, er produkter der er baseret på enten ephedra eller sida cordofolia ekstrakt.

Anyway jeg kan varmt anbefale at prøve diverse herbal XTC produkter - hvis du er træt af den nedtur som de syntetiske updrugs giver dig. Selvom jeg ikke går ind for reklame - så er ethnoplanet faktisk et af de billigste steder på nettet mht. til disse produkter. I deres seneste nyhedsbrev reklamerer de med Explore til 89 kr. det er absolut det billigste jeg har set.

Er der nogen der har prøvet sjamans dance - det lyder faktisk lidt spændende (LSA+Ephedra)

------------------
zIoN iS fOr ReAl

Jeg blev kun positivt overrasket da jeg i weekenden prøvede Shamens Dance fra ethnoplanet. Det er rigtigt at efedrin præperaterne virker ret opkvikkende, faktisk ret meget! Jeg vil ikke sige det kan sammenlignes med rigtig ecstacy, men helt sikkert et godt alternativ.

Shamens dance indeholder også LSA, men det er helt klart efedrinen der har den markante effekt. Meget raskløs energi, kilder over kroppen, og en anelse psykedelisk.

Jeg har aldrig prøvet nogle af de andre produkter (smartdrugs) fra ethnoplanet.

Mvh.
Loonie

------------------
Fred være med dig, og alle du møder!

Medlem

Hehe. Det forekommer mig, at vi har haft denne diskussion før. Men sagen er jo, at dit(smurf3000) indtryk af alternative stimulanser er noget negativt. Selvfølgelig er der variationer af effekt og der er derfor nogle produkter, der er bedre end andre.

Men lad venligst folk prøve selv eller kom med noget mere brugbart, end blot at hævde, at produkterne indeholder "grøn the" eller "ukrudt.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg var også nogenlunde positivt overrasker over Shamen's Dance. Dog synes jeg at den psykedeliske effekt bliver langt overskygget af den stimulerende effekt. Hvis man lige kaster f.eks. et par svampekapsler i mixen, bliver det sgu ret godt. Hvis jeg får taget mig sammen, kommer der snart en triprapport.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Dedikeret medlem

hold dig væk fra herbal ecstacy produkter de er dyre af helvede til køb hellere noget guarana for sig selv, 22%selvfølgelig.

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
http://www.smurf3000.com

[This message has been edited by smurf3000 (edited 06-11-2000).]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
he he jeg har staigt en halv pakke herbal speed fra www.DinMor.dk som jeg aldrig har fået brugt.

Medlem

Apropo svampekapsler Darkraver. Se lige hvad der ved et rent tilfælde er dukket op hos ovennævnte forhandler ;-)

Junior medlem

Nu fik jeg selv prøvet produktet "MOLE" igår nat, jeg må nok sige at selv om at jeg spiste 4 kapsler mærkede jeg ikke nogen sønderlig effekt, det kan måske også skyldes at jeg havede indtaget en heldel alkohol.
Jeg har om to uger tænkt mig at prøve "Red Alert" og håber på at de har lidt bedre effekt.

MVH Apache

Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hold dig fra ting der ikke indeholder ephedra. Ephedra er det eneste der rigtig virker. Guarana giver ingenting, okay det 22% gør nok, men det er alt for dyrt!
Red alert er et udmærket produkt, til den pris. Men når de sælger explore, til den samme pris, så tror hellere jeg ville vælge dem.

Insane psychedelia user!

Jeg har prøvet genesis, jeg følte mig egentlig meget normal men samtidig var jeg extremt dum. Men det er jeg vist nok altid [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]